God morgon 20 augusti
*
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon.
Idag väntar en lång men trevlig dag
/Maria
Godmorgon Cristine och alla andra 
Här sitter jag med en trött liten dotter, idag startar skolan och oj så svårt det var att stiga upp!
Jag önskar er en härlig fredag!
God Morgon på er alla.
bumbleboo..Lång dag???
Nillan Skolan ja..Nu blir det till att gå upp.Men vist tycker Dotten det är lite skoj?
Sol har vi, men hur länge vet man inte.
O ingen främmat.Utan vi är helt ensamma o bara är, Skönt…
Så ni får ha en fin fredag där ute i etern….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon, lite sol har vi också!
Jag sitter och skottar in gröten och sen är det jobbet. Hoppas hinna med att träna och sen handla innan gästerna kommer ikväll… vi ska äta surströmming ikväll, mums 
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Sol här också, kallt i natt, bara 6 grader och mycket dagg i gräset.
I dag blir det åter ett besök hos veterinären med stövaren, de kan inte hitta vad som felas….
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
När jag vaknade idag trodde jag att jag skulle få en solig sista semesterdag, men nu är molnen på gång och jag räknar snart med regn igen.
Vad är det för fel på hunden Anders? Alltså vad är symptomen?
Ska ta mig en tur ner på stan tror jag. Hade tänkt börja renovera dörrar, men jag har inte någon lust. De får ligga där tills jag hittar rätt lister. Eller så känns det idag i alla fall. Tror att jag har "semesterslutsblues" och "vad-gör-man-med-en-dement-mamma-blues" samtidigt. Kanske något nytt klädesplagg kan göra det lite lättare? Vem vet.
#5 Men Herre Hjärtans då … jag håller tummarna att det går bra för eran stövare.
Varit ute med våran och släktingarnas hund, gett dem mat och kokar just nu en Tacosoppa som släktingarna får då dom kommer hem idag.
Äntligen blir det en torparhelg
/kram
Ps Chik hoppas att du hittar igen ditt lugn nu igen 
Godmorogon!
20° Lite sol o lite moln.
Här ska tränas lite svampsök med Silver, långpromenad i skogen och bara ta det lugnt.
# 5 Hoppas dom hittar felet på din hund Anders.
# 7 Ha en skön helg på torpet spanis.
Ha en härlig fredag alla.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmorgon
Solen skiner och det ser ut att bli en härlig dag, jag är dessutom ledig och ska se till att vara ute så mycket det går.
#5 Så tråkigt när djuren är sjuka och man inte vet vad som är fel! Håller tummarna att de hittar vad som är fel!
Har varit hos veterinären 1 gång i månaden med min ena katt sen Januari. Hon biter av sig pälsen på benen och de hittar inget fel och ingen medicin hjälper. Har provat olika allergifoder, kortison, tagit massor med prover men hon blir inte bättre. Inte lätt att hålla bara ett djur på specialfoder när man har flera djur. Man vill ju inte ge upp utan att ha provat allt, för att hon ska bli frisk, tur jag har en bra försäkring!
Zabelle
#8 Ha det bra själv Ann du omtänksamma 
#9 Hoppas att det löser sig för din katt Zabelle för det är inte roligt när djur är sjuka. Har du provat healing till din kisse? Cristine har hjälpt våran hund Odi flera ggr med hans kala fläckar. Cristine är guld värd 
#10 Nej, det är väl nästan det enda jag inte provat. Har haft Suzanne Hellman här (katt-beteenderådgivare) men utan framgång.
Man lider med sina djur, kan ju inte ens ge henne en godis… vet ju inte vad det är hon inte tål så hon får bara allergimat. Men det kanske inte ens är allergi… kan ju vara någon form av beteendestörning också. Hon är pigg och glad, så hon lider nog mindre av det än vad vi gör (hoppas jag)
Zabelle
Godmorgon,
Semesterlediga Puman fick ställa klockan på 10.00 idag för att komma ur sängen!
Jag sover som en gris sedan jag gick av jobbet. 9-10 timmar varje natt. Men det behövs troligen.
Åker som nämnt till Stockholm idag och ska träffa en av bröderna (har 3 bröder) med familj. Blir borta hela dagen och stor del av kvällen.
Här är det mulet men inget regn, iaf inte ännu.
Svägerskan är veterinär förresten, jag kan höra med henne vad man gör åt kisse som biter bort pälsen!
Ha en fin dag allihop!
God morgon
solen skiner men det börjar ändå kännas lite höstkyligt. I dag ska jag in till "stan" och proviantera vilket kommer att ta hela eftermiddagen.
ha en skön fredag alla! 
God Morgon
Här skiner inte solen det är grått ute 14.3gr.
så nog känns det höstkylan är här.
vad sätter man på sig när man går ut idag mån tro
Van att gå i leggings kjol linne flippflopp.
ska man behöva ta fram jeansen tröjan kanske jackan ?
Fortsatt trevlig Fredag
Var en sväng på stan i klänning och leggings och först var det lite kallt, men sedan blev det precis lagom varmt.
Det trista var att pengarna tog slut redan i andra affären, så mitt stadsbesök tog slut fort.
Tack för er omtanke om min hund!
#6 Asta Det började med feber och att han var hängig, sedan slutade han äta. Febern har gått ner nu, en massa prover har tagits, allt är normalt.
Magen fungerar, urinen likaså, men han äter så gott som ingenting, och börjar bli mager och är slö och vinglig.
Han har fått en massa olika mediciner men utan verkan. Får se vad veterinärerna säger i e.m.
#16 - han luktar inte ovanligt illa i munnen? Det låter så himla likt när vår schäfer fick cancer i magen. Men det hade de väl sett på proverna i så fall.
Hoppas de hittar felet vad det nu än när.
#16 Läs mitt inlägg till Zabelle i #10
/kram
#17 Jo, glömde det….men det försvann efter 3 penicillin-tabletter.
#18 Har provat, men det blev inte bättre.
#19 han kan inte ha svalt nåt som fastnat? Antar att han är röntgad… ?
Hoppas det löser sig!!
Zabelle
Anders, även hundar kan få borrelia. Har dom testat för det?
/Maria
890-Anders…Fungerar det med pencelin?? Du har väl fått ett pencelin som är brett-Tar lite av varje…Håller tummarna för att killevillen skall bli bra…
Lena.P är jag i verkliga livet.