Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 438 ggr
Bergspuman
0

Har varit lite självsvåldig...

Jag knappade in på stämpeluret idag när jag gick, att jag skulle vara borta 5 veckor, inte 4 som tanken var först.

Detta har jag inte förankrat med min chef, utan det har jag bestämt på egen hand eftersom jag fick den där svackan i början av veckan. Den börjar nu ge sig, men jag känner fortfarande av nedstämdhet och energilöshet.

Men jag tänker INTE komma tillbaks förrän 13 september. Jag behöver så väl den här vilan.

Nu har jag ätit min favoritglass, INTE korkat upp vinet för jag tror inte jag får i mig mer än 1 glas. Tittar på friidrott i DN-galan, bara njuter.

Ja, så kan det vara ibland!

I grund och botten är jag en enveten och självrådig tös som inte tycker om att lyda och ta order.

Guld i mun

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

bergspuman.Bra gjort..Ingen skall sätta sig på en..Nä.Nä..

O skit i vinet.Jag drack Öl i går o sitter fortfarande här med huvudet under armen.Fy..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Håller på digKyss

/Maria

AnnL
0

Håller också med. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

signemo
0

Haha. Bergspuman. Du kanske skulle starta eget.Skrattande.

Var rädda om varandra

Bergspuman
0

Ja, men jag är lat också och girig och har ingen lust att slita ut mig och inte kunna ta ut någon lön Tyst Flört

signemo
0

Det får du allt vänja Dig vid om Du startar en firma.Skrattande

Vår lilla firma skulle aldig ha råd med en anställd.PÅ säsong är det helt ok men Vi har säsongsarbete och det vill ingen ha.Så vi sliter på. Så länge vi orkar.

Var rädda om varandra

Bergspuman
0

Jo jag inser ju hur det är. Just därför skulle jag aldrig starta eget. Jag har inte det som krävs! Beundrar dem som stretar på. De har ett särskilt driv som jag saknar.