God morgon 5 augusti
Det blev varning för mycket regn här efter kusten så jag blev mäkta förvånad när jag vaknade av ljuden 3 tokiga katter gjorde, och såg en blå himmel med strålande sol.
De väckte mej kl 4.15 med sitt skrikande så jag var tvungen stiga upp och nu kommer jag säkert vara trött hela dagen.
Frukosten igår blev uppskattad så jag bjuder idag igen..varsågoda!
Ha en trevlig och givande dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Åh, vad hungrig jag blir när jag ser din bild, Cristine!
Jag trodde också att det skulle komma stora regnmassor igårkväll o inatt men det kon bara "som vanligt"!
Idag skiner solen så fint.
Det här är den sista morrontråden jag skriver i, på ett par veckor (drygt) eftersom jag ska ut och resa, Så ha det bra och sköt om er!
Godmorgo på er!
#0 Mmm vilken fantastisk frukost Cristine 
#1 Vilken fin bild!
#2 Hoppas du får en underbar resa Gunilla
Här är det grått och regnigt, och det var svårt att få upp farten i morse…
Önskar er en dag fylld av glädje!
God morgon!
Lita aldrig på spåmännen på SMHI!
Här är lite sol och uppehåll fast det skulle regna…
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Tjille vippen på er.
Regn och regn i massor fick vi igår och i natt. Drygt 31 mm.
#4 Peter jag kommer och tjuvar lite bigarråer hos dig 
Ha det/ kram
Godmorogn på er!
Regnat i natt att och det ser ut att komma mer.
Blir en lugn hemma dag.
# 0 Härlig frukost men jag håller igen så jag står över. 
# 1 Jätte fin bild Chik
# 2 Ha en rigtigt skön o trevlig resa Gunilla. 
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#6 Om det vore bigarråer ändå, det är bara vanliga fågelbär 
#3 och #7 Jag lovar!
#8 Så kan det gå med att säga fel 
Godmorgon, vi var utlovade en massa regn igår men fick en skaplig dag. Idag fint så äntligen frukost ute!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon
här vet jag inte vad som lovats men solen skiner genom en skir slöja och det ser ut att bli en fin dag.
jag hoppas att ni övriga också får en fin dag 
#10 Nja det är väl inte att säga fel. Det kunde ha varit bigarråer, de är ju likadana de här bären, fast mindre.
Det måste ha funnits ett riktigt bigarråträd här någon gång i forntiden, för vi har gott om fågelbärsträd härikring.

God förmiddag,
Även här skiner solen och det är skönt i luften.
Ned räkningen har börjat, bara idag och imorgon att jobba. Jag har tydliga koncentrationssvårigheter, hjärnan "lyder" inte.
Mår lite bättre ändå. Särbon kom igår, vi redde ut en del begrepp och kom på god fot igen. Stackaren. Han är en ganska relations- och samlevnadsoerfaren "gammpojk" som faktiskt inte är van vid att lösa konflikter och ta itu med problem. Inte heller är han van vid att vända sig till sin partner när han själv har problem. Men huvudsaken vi redde ut det hela.
Nu håller jag på att planera en bilutflykt till Karlskoga ihop med närmsta väninnan, hon har ena dottern som pluggar där och vi kan få bo i hennes lgh några dagar. Ska bli skönt att dra iväg ett tag! Kan vara en lagom start på ledigheten!
Ha det gott alla.

God middag!
Vaknade till strålande sol och blå himmel, härlig dag, alldeles lagom varmt
Har jobbat och handlat inför helgen så jag slipper trängas med folk i morgon, nyss ätit och sitter här med en kopp kaffe och pustar ut.
Ha en fin fortsättning på dagen allihopa