Vågen har kommit in...
i mitt liv. Varje morgon väger jag mig med ett brett léende på läpparna Jag har gått ner nästan 5 kg utan att göra något. Bara av att dricka 2 koppar kinesiskt te om dagen. Innan var det stört omöjligt för mej att förlora vikt då jag har struma.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Bra!!!! bara du inte blir liten som en tesked..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Vad härligt.
Jag tror nog inte att det bara är ditt tedrickande. Du har ju flängt som en skållad med jobbet inne i badrummet också. Tror di inte att det hjälpt till?!
Håller med Gunilla! Man blir ju svettig bara av att läsa om hur du far fram både inne och ute…
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Du är duktig. Men du far ju fram som en furie både inne o ute. Har nog också hjälpt till.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
härligt cristine!!!
Vilket te, vill oxå ha 

Reklamen fanns här inne till höger. Jag har provat så många preparat och det har bara varit s..t, eftersom jag var nyfiken gick jag in och tittade och såg en tjej som bor en mil härifrån tala om att hon förlorat 16 kilo på några månader bara. Eftersom det är ett gratis prov på trettio tepåsar (15 dagar så tänkte jag att jag förlorar inget på att prova) Jag började gå ner efter några dagar och jag började med bara en påse eftersom man blir lös i magen. När magen vänjt sig tog jag två. Ändå har jag druckit öl, vräkt i mej glass haft en godisperiod och så kaffebrödet förståss med alla visiter. Så man kan knappast säga att jag tänkt på vad jag äter som man naturligtvis ska.
Jag har underproduktion av hormoner alltså struma och då är det nästan omöjligt att gå ner i vikt.
Cristine, låter bra, att du känner dig glad att kolla på vågen.
Sånt te måste jag undvika med mina 47,6 kg. Tappade ca.2 kg under flytten. 
#2 #3 #4 *Fniss* Jag går i lugn takt, för det mesta mellan göromålen, åtminstonde ute. Kan inte springa längre.
#9 Jisses snigeln..snart försvinner du!
Låter bra, Cristine…det är härligt då man lyckas!!! 
#10 Jabb Cristine, snart provar jag, om jag kan gå in genom nyckelhålet.