Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: hus-och-hem
Läst 489 ggr
Aelsklinn
0

Alternativ butik?

Hej alla!

Jag är lite nyfiken på om det finns något särskilt som hör hemmet till som ni saknar i de vanliga butikerna?

Jag skulle tycka det vore fantastiskt med en butik som sålde riktiga, äkta bra-att-ha-saker. Jag skulle uppskatta en avdelning med mycket bra ekologiska tyger och garner. Torkade örter och vegetabiliska oljor. Gedigna och eko pappersvaror. Fröer för olika trädgårds- och nyttoväxter m.m.

Vad skulle finnas i er drömbutik?

mvh/ Linn

Maria
0

Svarade precis inne på HälsaFlört

/Maria

Cristine
0

Giftfria möbler och kläder.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Vet inte.

Ekologisk för mig är dyra saker o inte altid så bra odlatt.

Ekologisk bredvid en Stor väg o grann fastighetten sprutar sina grödor med flyg.Hur gift fritt är det??Men dyrt är det.

Sen så är det så mycket fiffel o båg på allt..

Nu är jag sur..Men jag tycker det…

Så en Butik där jag odlar o åker runt o köper in o det är billigt så alla kan handla,

Önska får man…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Har inga drömmar om nån speciell butik. De som finns duger bra.

Är det också lätt att parkera och nära att gå så är det redan en drömbutik!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Aelsklinn
0

Det måste alltså inte vara eko-grejer i er drömbutik. Allting mellan himmel och jord får man önska sig :)

[peter54]
0

Hmm, jag är nog lika lite shoppare som Anders, tycker att det som finns duger och jag önskar mig sällan till någon butik.

Möjligen till stället där de säljer fiskegrejor när det inte har regnat på ett tag, som nu, och man behöver köpa metmask, men det behöver jag inte önska mig för det finns redan.

Glad