Min djungel
Läckert! 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja…och vackert! 
Tjusigt värre!! Till och med en fontän! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Efter mycket tvekan kom denna "fontän" på plats. Inte riktigt min smak och sedan kom det en liten porslinsgroda (ännu värre
) men det är en lång historia….
/Maria
Så fint du har det! Jag tycker om när växterna står tätt de håller vattnet bättre i jorden också och blir fodigare.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jättefinte och mysigt. Jag önskar jag kom mig för att göra lika fint i min trädgård…
Fast vi köpte ett äldre hus var det inte mycket planterat här. Har planterat en rosenrabatt dock, men hälften dog pg. av den extremt kalla vintern. Så nu är inte ens den fin…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Sluta nu… blir avis ju… Vill också ha så fint…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Frågan är om det är fint eller inte
Det kan ju bli för mycket också. Sonen bara skrattar…
Jag trivs i alla fall.
Har alltid gillat att odla. Funderade ett tag på en kolonilott men nu har vi lotten hemma istället.
/Maria
Fint bumbleboo, vekligen fint. Hur hinner du med allt det där, måste var hur många timmar som helst bakom.

Åh…jag tycker att du har det jättefint o mysigt. Jag tycker inte att det kan bli för mycket! Skulle vilja ha massor!
Tack alla
Nu är jag ju ganska lat så detta är det enda intresse jag har
(plus matlagning) Behöver inte gå långt. Allt är inom spottavstånd…Köket är på insidan, haha.
/Maria
Antar att gräsklippningen går snabbt…
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#16 Haha, jag har faktiskt en gräsklippare men det är mer besvär att ta fram den än att klippa
Det får bli trimmern på de få kvadraten som är kvar
/Maria