Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 672 ggr
[Sisa]
0

Godmorgon 3 juli

Inte ofta jag är först här på morgonen, men ibland måste man bara kliva upp i ottan. Ska jobba hela dagen!

Idag har dom lovat tropisk värme, det känns redan. Så gör inget idag…mer än att lata er. Ses kanske ikväll ?

Cristine
0

God morgon Sisa och alla andra, jag blev förvånad när jag såg att både du och bergspuman var uppe redan. Fint väder idag också och vi ska åka på trädgårdsfest på restaurang Idyllen. Det blir med orkester och dans om nu någon orkar dansa i värmen, men jag tror den börjar kl.16 och då har väl värmen lagt sig lite.

Önskar er en härlig sommardag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Free-spirit-minded
0

Godmorgon.Glad.

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sisa Cristine Free.. o ni alla andra ha en fin dag.

Free Hej Hej..Alltid roligt när man ser dig….

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

God morgon…eller förmiddag Obestämd Välj själva!  Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

nillanb
0

Godmorgon!

det blir en het dag redan 25 grader i skuggan!

Sprinklerdet gäller att svalka sig!

[GunillaF]
0

Morrn, morrn!

Solen skiner och det är så varmt och skönt så.

Ta vara på dagen!Glad

Cristine
0

Håhåjaja… vaknade vid 6-tiden igen!

Enda skillnaden mot arbetsveckan är att jag är ledig idag och troligen kommer att somna om lite senare Glad.

Suttit ute på balkongen och läst tidningen, ännu är det svalt där, men frampå dagen blir det nog olidligt.

Tänkte sola lite senare, men får vara försiktig och ha hög solskyddsfaktor. Och dricka mycket.

Åka och bada är ingen hit eller vara ute och cykla, ska jag vara i solen måste det smörjas jättemycket, orkar inte med allt kladd. Bättre vara hemma där jag slipper allt bestyr.

BergspumanBild på Bergspuman

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

God förmiddag Glad

Jag stannar nog inne och fixar under större delen av dagen. Den här värmen är inget för mig, jag gillar inte när det tippar över 20 grader i skuggan. Då mår jag mest tjyvis och orkar ingenting.

Indiania
0

God förmiddag!

Ha det bra alla i värmen och sitt inte för länge i solen och som Bergspuman såger drick mycket vatten!Flört

Jag skall sitta i skuggan och fortsätta läsa i Mari Jungstedts senaste bok.

Var rädda om er! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Bergspuman
0

Cristine, ta hellre bort det inkopierade i denna tråd och ta bort min förra tråd, så skriver jag något nytt i denna tråd senare idag istället!

[Asta]
0

Idag ska vi få in elen i förstugan! Imorgon ska jag börja måla golvet där. Den ska bli färdig inom kort!!!!

evrekaw
0

Halloj!

Ska bara lata mig i dag - ja - förutom all tvätt som ska hängas… Det torkar ju så bra dagar som denna…

Annars lär jag nog hålla mig mest i skuggan.

Misstänker att jag har en skvätt vampyrblod i mig. Gillar inte stekning i solen..Oskyldig

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

zabelle
0

Sol, bad, sommar… Underbar dag! Vi har haft närmare 30 grader idag och jag bara njuter Skrattande 

Fick oväntat besök av en kusin från Göteborg. De hade seglat ner och lagt till med båten här i hamnen. Skoj med oplanerade besök!

Ha en härlig fortsättning på kvällen!

Zabelle   

aggeelin
0

Godkväll!

Jag har varit borta i nästan tre dygn, i stugan i skogen utanför Rättvik, jag och katterna har varit borta och det har varit riktigt skönt och vilsamt.

Nu är det dags att tvätta och packa för på måndag så åker vi till Grekland! Det ska bli jättehärligt Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet