Midsommardagen!
Vad gör Ni idag ?
Fortsätter midsommarfirandet, eller…
Här blir det en lugn dag precis som igår. En tur till skogen, kanske grilla ikväll om vädret tillåter. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Beror på hur man ser på saken. "Firandet" igår bestod av omplantering av lite växter samt att sätta upp lister i förstugan. Detta firande fortsätter idag.
Här blir det också en lugn dag, det blir som en vanlig söndag.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag hoppas på en cykeltur, sen ska jag rensa lite och sätta mig med en bok en stund. Skönt att vara ledig 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Har inga speciella planer för dagen mer än att gå ut i naturen, tar det som det kommer.
Jag gör som Asta, fortsätter med samma. Fast här är det frågan om
att rensa ogräs på gruset. En mycket intellektuell uppgift.
Vi har tagit det lugnt. Var ute i bokskogen på förmiddagen, sen har volat i trädgården. Just nu sitter jag och funderar på vad som vore gott att äta ikväll
Borde verkligen rensa ogräs. Men det får vänta
Var rädda om varandra
Skulle ta det lugnt. men det blev inte så mycket av de. Har varit o köpt mer kogödsel o plantjord o satt om en massa grönsaker. Nu ska jag snart ta med kameran och gå en långpromenad med Silver. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Tack för fina bilder igen, Peter!
Jag har bara varit hemma, haft besök av mina barn! 

Vissa kan ta hyfsade bilder och så finns det dom som "fångar" det där
lilla x-tra.
Det gör du Peter… (i,a,f i mina ögon) Fina bilder som tusan tar du!
………………………………………………………………………………………………….
Varit en riktigt lugn midsommar….förutom ett sjudundrandes åskväder mitt på dan i dag…. JÄDRANS vilken smäll det kom…har aldrig hört den typen förr då den kom efter marken på ett konstigt sätt så den vibbrerade under fotsulorna. 
Nu är himlen klarblå utan ett moln å det är S O M M A R! 
#15 Tack 

Jag har fantasi, alldeles för mycket av den säger min fru. Kanske är det det som gör att jag hela tiden har en idé om hur jag vill att bilden ska vara.

Idag har det varit en lugn dag, söndag så som många beskriver det!
En promenad mitt på dagen, plocka lite blommor. En tupplur på eftermiddagen. Lite lösa korsord. Särbon kollar fotboll. Och så åt vi en härlig midsommarbuffé.
Jag har faktiskt tvättstugan ikväll, när säcken svämmade över så tänkte jag Nää, nu måste något göras - midsommar eller ej!

#16…Att ta bra bilder handlar om ett sätt att se konsten (för mig är foto stor konst).. allså är fantasin en tillgång till att ta bra bilder… Hälsa din fru att hon har rätt!..du är fantasifull och har en massa sån (fantasi allså) DET kan man inte få för mycket av *s*