Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 744 ggr
chik
0

God Morgon 24/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då var det en ny dag…

Torsdag, vad tar tiden vägen? För så hade jag så mycket tid o då jobbade jag o hade hästar o ungar o hundar o var ensamstående. O nu har jag Hjälp o jag hinner inget..

""Det värsta som kan hända mig är om någon frågar vad jag har jort i dag….För när man säger det, så blir det ju inget..-Jag har diskat. Hur låter det. Dagen är dock ca 12timar..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Bergspuman
0

God Morgon Chik,

Jag förstår lite hur du kan känna dig… när diska är en stor händelse under dagen… Så där har jag också haft det när jag varit som sämst i min depression. Men du fick ju rena tallrikar och glas! Glad Det blir härligt att äta midsommartårtan på!

Jag har träningsvärk fortfarande och ikväll är det ett nytt pass… Men det ska nog gå bra.

Idag blir det förmodligen lika hysteriskt på jobbet som igår. Alla mina kollegor gick omkring och såg lätt plågade och uppgivna ut. Det är halvårsskifte, det är slutet på månaden, det är veckorna innan semestrarna och så mycket som möjligt ska levereras, brr.

Särbon kommer i helgen men jag vet inte när han tänker pallra sig hit… fotboll fotboll fotboll Skrikandes

Cristine
0

Godmorgon på er!

Ja dagarna går och man tycker att inget blir gjort, men så kommer gästerna och säger "herregud vad mycket du har gjort..allt ser helt annorlunda ut" då inser man att lite här och lite där märks till slut. Det är väl som när man stickar en tröja, några maskor märks inte men till slut är det fullbordat.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Bergspuma..Vist är det försorligt..Men disken är ju något som syns.Tycker att jag grejar,

Så som du säger Cristine.Man gör saker utan o veta om detFörvånad Hur lät det då??

Gunilla! Vilken fin Avartsbild.Snygg.

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Godmorgon till er alla! Vilken härligt solig dag det ser ut att bli!

Bergspuman - träningnsvärk är ont men ganska skönt…. jag har det sällan men just nu - aj aj aj - förstår hur du känner men det går över. Lycka till med träningen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

God morgon på er alla glada!

Det börjar dra ihop sig till midsommar. Det märktes då på mig inatt. Som vanligt börjar jag stöka och böka med städning mitt i nattenTyst Jag är halvdöd i dag kan jag säga. Men hur ska det annars bli nått gjort. Måste ju jobba också och sedan så finns det ju det som är mycket skojsigare än att hålla på med dammsugare och skurborste. Fortsätter i kväll efter jag varit och handlat mat, varit på systemet och huggit några björkar till farstukvisten.

#3 Tack Chik!Skrattande

Ha det bäst idag!Kyss

[Asta]
0

Härligt, härligt, härligt med tre dagars ledighet. Eventuellt ska vi åka och köpa oss en hammock ikväll efter jobbet. Hoppas verkligen vi hinner och att de har någon hemma.

nillanb
0

Godmorgon på er alla Glad

Oj Gunilla vad du har mycket arbete! Slit inte ut dig så du blir för trött för firandet..

Ha en fin dag alla!

Toyan
0

God morgon alla góa LK-areGlad

Tittar in och önskar er en riktigt härlig dag, ska strax gå till jobbet sen blir det att handla och städa.

Toyan

Elpida
0

Morrn morrn!

Här lyser solen och himlen är klarblå, äntligen äntligen!! Idag blir de färdiga med installationen av vår nya vedpanna, skönt för nu behöver vi inte städa mer. Hantverkare har en otrolig förmåga att skita ner…

Ikväll ska jag gå en långpromenad och njuta av vädret, sedan blir det kanske lite mat och ett glas vin =)

Chik, jag tror absolut att du gör mer än du tror ;-)

Ha det gott idag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

Godmorgon alla!

Förstår hur du menar Chik, jag säger ofta att jag hinner inte allt jag vill men vad gör jag? Skrattande Trots allt så blir det ju lite gjort.

Just nu kom solen och tittade in,tänk att det betyder så mycket med lite sol!

Ha det gott alla, ni som jobbar och ni som pysslar där hemma! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anders 50
0

Gomorron!

Sol här också! Ska iväg och jobba efter lunchen, men det blir inte så länge i kväll.

Va kul med ny panna! Vad blev det för sort?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AnnL
0

Godmorgon!

En solig dag i södra Halland.

#0 Jag känner precis som du Chik. Tycker inte jag får något gjort fast jag går hemma varje dag. Men vi gör nog mer än vi tror. Glad

# 7 Ta det lugnt Gunilla så du inte blir för trött. Då somnar du kanske vid snappsen i morgon. Flört

Ska åka till Halmstad och köpa hundmat o fästingbricka. Byta solcellslampor som jag köpte för en månad sen. När det regnar kan jag använda dom som regnmätare. Dom fylls med vatten. Sen handla lite inför morgondagen.

Ha en skön dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

Godmorgon!

Låter som solen skiner hos er alla, hoppas det håller i sej…vi ska ju fira Midsommar snart! Jobba eftermiddag och kväll, sen tre dagar ledigt. Det ser man fram emot!

Ha en skön och solig dag!

zabelle
0

Gomiddag

Hoppas ni allihop får en jättehärlig midsommarhelg.

Min helg börjar om en timme Skrattande

Zabelle   

[peter54]
0

God eftermiddag Glad

[peter54]
0

Här ska det bli fler gräsfjärilar Flört

[MargaretaA]
0

´God kväll på er vänner.

idag har jag rensat ogräs och blivit solBRÄND - aj det svider Skrikandes

Sedan har jag också bevittnat en "ny" lek som kallas potatiskanon (jag har i allafall aldrig hört talas om den tidigare). även om 50-åringen i mig inte gillar att man leker med mat, så kryper det fram en busig 5-åring som faktiskt tycker det ser skitkul ut när man skjuter potatisar ur ett plaströr ut över vattnet SkämsSkrattande

nu ska vi dra igång grillen snart.

ha en skön kväll alla!