Självförtroende
Ja! Det har jag. Jag har genomfört mycket av det jag föresatt mig.
Jag känner mina krafter, min kompetens, min inre förmåga.
Jag har också en bräcklig sida. Men jag kan bli en bulldozer när jag väl bestämt mig för något.
Japp det har jag!
Har jag bestämt mig för något - då blir det så! 

Det är som så att vill jag jättegärna att det blir på ett sätt - jaa, då jobbar jag stenhårt mot det målet.
I min värld finns inget som heter "det går inte" eller att det är svårigheter. Jag ser det som utmaningar och ett sätt att utvecklas.
Det är bara vi själva som kan sätta upp hinder… eller riva dem!
jag har också ett bra självförtroende och har mottot "Jag kan inte allt, men jag kan alltid försöka"
Jag har gott självförtroende och vet vad jag kan. I de fall jag är osäker på förmågan så vågar jag ändå testa - utan rädsla för att misslyckas.
jag tror ett gott självförtroende även är att våga erkänna att man inte är perfekt. 
Japp, det har jag och jag vågar mej på det mesta. Inget är omöjlig är mitt måtto, försöka kan man ju alltid.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ojaa..utan självförtroende komme man inte långt!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
tjurskallig..njäää *skratt*
men,är väl ganska målmedveten..
mitt självförtroende är väl bra
eller om jag är för ..dum för att fatta att vissa saker är omöjliga :- )
nää,eller
jag brukar sällan tveka inför uppgifter
Ska de göras,pang på..
..där mitt självförtroende kliver in
är där jag inte skäms för att ändra mig,om vägen
eller OM,jag misslyckas..(första gången) *ler*
(det,kan jag ta/se som en styrka,inte nederlag)
penke
Har bra självförtroende. Inget är omöjligt. Har jag bestämt mig för något så gör jag det. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Samma här,sjutton vilda kan försöka ändra på det jag företagit mig,det är inte förrän jag själv ser att detta verkligen inte går,som jag ber om hjälp
.
Jag är väldigt medveten om mitt eget värde och min egen kapacitet både psykiskt och fysiskt
Jag har bra självförtroende, men visst har jag hamnat i svåra situationer några gånger när jag varit osäker på om jag skulle klara av pärsen.
Ibland, men när det verkligen gäller blir jag som en ostoppbar naturkraft man helst inte ska stå i vägen för.