Har ni planer...
för den kommande semestern?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ska rehabilitera min kropp 
Familjen pratar om att försöka knota ihop några kronor, för att åka till London på sportlovet.
Inget bestämt. Tar dagen som den kommer. Har löst sommarkort så jag åker mycket runt med tåg och buss under sommaren. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Skall till England. Sonen skall få sin doktorshatt. Det är ett bra tag sen själva disputationen var.
Nu är frågan om man skall flyga eller om det är bäst att köra dit. Är vi ändå i England kan vi ju kanske kuska runt lite. Vi får se. Inget annat planerat. Det är skönt att vara hemma också
Var rädda om varandra
Det första jag ska göra under semestern är att bevaka att min dotter blir ordentligt gift…
Kyrkbröllop i Dalarna blir det. Ska bli så kul. Storkalas efteråt.
Resten av semestern ska jag bara lata mig, rensa i trädgårdslandet, sola och bada.
England verkar många ha något slags dragning till. Jag har funderingar på att flyga till London, luffa mig uppåt till Edinburgh, sedan till Aberdeen, ta båten till Shetlandsöarna, sedan båt till Färöarna, sedan båt till Bergen och flyga hem. En rundresa som jag alltid drömt om! Men den lär kosta 
Ska jobba rätt mycket i sommar. En resa till Åland…en del kortsemestrar, men inget riktigt planerat 
Vi har äntligen kommit fram till att åka till Grekland även i år. Det ska bli skönt med avkoppling och värme. Jag är ju som vanligt dubbel till att åka bort för jag tycker om att vara i sverige också. Jag har haft en liten liten stuga… som är en del av allt knasigt med mitt ex och i den stugan trivs jag att vara… men eftersom jag inte kan vara där… så blir det grekland.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

#4 Bröllop är ju alltid härligt! Måste vara extra speciellt när det är dottern som ska stå därframme
.
Vi ska åka till Kroatien igen, det blir 4:e gången vi åker dit, vi kör ner i bil. Jag mår så bra i kroppen av värmen därnere och klara mig nästan helt utan tabletter. Folket är trevliga och barnvänligt är det oxå
.
#7 Min man är halvgrek så Grekland har alltid en speciell plats i våra hjärtan
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#8 ja vi trivs så bra i Grekland,åker dit och latar oss, ser oss omkring, promenerar, simmar och äter gott, och så sover jag så bra också.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#5 - det låter som en spännande resa! Jag är en av många som älskar England. Tror mycket det är att de flesta av oss kan språket samt att det är ett ganska lättsamt land.
Här blir det hemmasemester. Sedan vi köpte huset är vi hemma på sommaren och så åker vi en liten tripp på hösten istället. Det är ju på sommaren som det är skönt att ha hus så det vill vi uppleva.