Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 546 ggr
Cristine
0

God Morgon 25 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är jag tidigt uppe. Klev upp och bäddade  kl. fem och trodde klockan var sex. Solen skiner på en blå himmel så jag hoppas att det får förbli så. Ni ska ha en glad dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

God dagens Cristine o ni andra som kommer inramlade allt efter som…

Solen är här hos mig med. fast inte värmen…Vet inte vad jag slall göra för något i dag, det ger sig…

Ja ha de gött med vad ni än gör…Lena

" Stav fel! Du kan inte läsa.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Spanaren]
0

God morgon Cristine och Chik och alla andra!

Wow vilken fin bild Cristine!!!!!

Varför klickar du inte i ditt kryss att bild ska bli större när du gör dina inlägg?????????? Så vacker bild ska bara vara stor så att alla ser bilden.

Usch, förra veckan för varmt och alla gick i badkläder och i veckan har dom mössor och långkalsonger på.

Grått och har regnat och åskväder är utlovat under dagen.

Ha det mina vänner/ kram Spanaren

Bergspuman
0

Morrn morrn Cristine och Chik och resten när ni trillar in!

Ingen sol här!

Jag ska till månadsbesöket hos naprapaten om en stund.

Ryggen är OK, bara lite stel i vänster skuldra, en annan gammal skada. Så det är underhåll och servning som gäller, istället för akutlagning, skönt för en gångs skull! Flört

Annars inget särskilt inplanerat.

Ha det gott allesammans!

Cristine
0

#2 Vilket kryss?Tungan ute

[GunillaF]
0

God morgon!

I dag är det mulet och det blåser en bister nordanvind. 7 grader bara!Obestämd Är det vår eller?

Idag är det jobbet som gäller, som vanligt. När jag slutar för idag ska jag ut och söka efter en morsdagspresent. Kom just på att det är morsdag på Söndag.

Ha en bra dag alla!Glad

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Jättefin bild, Cristine!

Soligt är det här med, fast inte så varmt…tror jag. Idag ska jag städa altanen, får främmande i helgen och är vädret fint kan vi sitta ute. Då gäller att ha lite ordning och reda…

Hoppas solen lyser på Er idag!

nillanb
0

Godmorgon allesammans Glad

Regn och kyligt väder här i dag.

men jag hoppas ni får en fin dag oavsett vädret.

[Spanaren]
0

#4 Spjuver där Flört tack Tungan ute

aggeelin
0

Godmorgon, jag säger bara det, regn regn regn - nu räcker det.

Ha det gott alla - skicka hit lite sol - tack Glad

ps.jag vet att solen finns där bakom molnen… men den behöver komma fram nu

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Indiania
0

Godmorgon på er , det regnar här ocksä och det är bara 7 grader !!!

I dag blir det besök hos min farbror, han är tillbaka i sitt vanliga boende igen.

Ha det så gott hela långa dan! Flört Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[peter54]
0

God Morgon. Glad

Mulet och gråkallt idag.

#2 Jag undrar också vad det är för ruta du menar som man kan klicka för större bild?

Under den här skrivrutan finns bara en liten ruta att klicka i och den heter "Visa bild direkt i inlägget",

Free-spirit-minded
0

Godmorgon här har vi 4 plus grader och regn. 20grader mindre än förra veckan men det är ok vi ska till stan och då är det skönt att de är lite svalt.Skrattande.

Vacker bild ChristineSkrattande

Cristine
0

Tack alla!Skrattande

[Sisa]
0

# 10

Hoppas det går bra för din farbror nu! Du är en omtänksam människa, Indiana…verkar som du verkligen ställer upp för din farbror. Sånt känns alltid bra att höra…

Kram från Sisa  Kyss

Indiania
0

#14 Tack Sisa! Kyss Du förstår han gav mig och mina syskon så mycket glädje när vi var barn och det är sådant man inte glömmer så det är lika mycket för min egen skull jag hälsar på honom, min lillebror brukar också vara med och vi har riktigt trevligt.

Kram Indiania

[MargaretaA]
0

God morgon

jag var uppe tidigt idag och har redan varit ute i ösregnet en gång. Snart ska jag ut igen - men jag ska förbi Intersport först och se om de har någon fräsig regncape och och några fräcka gummistövlar Skrattande

[Sisa]
0

# 15

Hade en morbror som var ganska ensam, ingen familj förutom släktingar. Kommer också ihåg honom som barn, han var alltid så snäll…Då han blev gammal hjälpte jag honom så mycket jag bara kunde…och fick så mycket tillbaka.

Han är borta nu, men har för alltid en stor plats i mitt hjärta…Gråter och jag är glad, att jag gjorde det jag gjorde för honom.

Indiania
0

#17 Jag förstår din känsla och du gjorde allt för honom Sisa det är en skön känsla……Vissa personer finns kvar i ens hjärta. Glad

[Spanaren]
0

#11 Alla medisar, Sajtvärd och dom som betalar extra … har den lyxen med att klicka i ett kryss så att bilden blir större Flört

Sisa vem saknar inte de sina … gör som Sisa och även Indiania och hennes bror … var rädda om de som ni har kvar i livet.

AnnL
0

Godmorgon!

Usch vad tråkigt väder. Blåsigt småregnigt o kallt. Var är värmen? Rynkar på näsan

Ska inte göra mycket idag. Vara inomhus och småpyssla lite får det bli.

Ha en skön dag alla. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Nu har jag gjort collage av bilden på Picasa så nu blir den större om du trycker på den. Viss bilder har kopierats in på Photobucket och då går de inte att få större.

[Spanaren]
0

#21 Bilden är lovely med sina små vattenfall … tack vännen Kyss

Har inte själv provat på att göra collage än för jag har ju så mycket att gööööra … tänk vad intressen är kul Flört

chik
0

God Kväll på er i stugor o boningar..

Vi har en så fin Måne….O jag har såvit en stund..O nu sitter jag här o lysnar på Karla vagnen o kollar runt på Forumett.

Lena.P är jag i verkliga livet.