Godmorgon 23 maj
Kanske att det hos er, som hos mej…regnar. Och kanske det är därför ni har sovmorgon och jag är först igen…
Godmorgon alla som kommer in här och
Ha en fin söndag…med eller utan regn!

Här regnar inte, men det kan nog komma att göra det under dagen. Jag hoppas dock på fortsatt uppehåll för vi har mycket vi skulle vilja göra utomhus idag.
Godmorgon på er 
Jag hoppas på en solig dag och inget regn då jag hade planerat att måla altanräcket i dag.
Jag önskar er en skön dag !
Godmorgon! 
Här är vädret lite mulet men jag hoppas solen skall titta fram.
Hoppaas ni får en härlig dag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon
Inte lika fint väder som igår, men det är ändå rätt hyfstat. Ska ta mig ut i skogen med vovven tänkte jag innan jag börjar med trädgårdsarbetet
.
Hoppas ni får en fin söndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon på er! Här är det mulet efter regn men ganska varmt. Jag ska ut i trädgården och roa mig idag igen.
Jag var lite glömsk i går kväll så nu är vi utan hemtelefon…
. Det är sällan vi använder den och sällan det ringer på den så vi har pratat lite om att ta bort den men inte på det här sättet… Jag tog med den ut igår em och så hamnade den på trädgårdsbordet. Sen handlade jag plantor, planterade, vi åt mat i vårt skjul och satt där till sent. Sambon frågade om jag hade något som borde tas med för det såg ut att bli regn? Men det hade jag inte, sa jag, telefonen hade jag glömt.
Jag kan säga att idag rinner regnvattnet ur den 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag 
Regnet har öst ner hela natten och det öser ner fortfarande. Idag blir det inte mycket utevistelse.
Jag fortsätter att fylla fågelbordet med solrosfrön och vi har mycket småfåglar här varje dag.
Det är en nästan overklig känsla att se domherren i grönt gräs, suddig bild för att det ösregnar ute.
#1 Fin bild Pialinn!
#6 *Fniss* kan inte låta bli att skratta.
# Åh så tjusigt med den röda fågeln mot det gröna.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#7 - har också fortsatt med att mata "mina" fåglar. Nu får jag dessvärre inte tag i mer mat så det är sista omgången de får nu. Men det har varit en strid ström av fåglar hela tiden. jordnötterna som de inte ville ha i vintras har plötsligt varit väldigt populära.
#8 förstår det … he he…
Jag matar också småfåglarna ännu…om man inte får tag i fågelmat, vad ska man ge då…Peter kanske har tips!!
Jättefin domherre, har bara sett dom på vintern…

God förmiddag på er!
Vi har fått regn i natt och under morgontimmarna, nu tittar solen fram en stund men det ser ut att bli mer regn.
#6 Oj då.. otur aggeelin, skulle mycket väl kunna hända mig,tankspridd som jag är.
#7 Vilken vacker bild Peter
Regnigt även här. Ska strax ner på stan och möta särbon. Får se vad vi hittar på idag, men tror inte det blir så märkvärdigt.
Ha en bra dag alla!
God eftermiddag!
# 6 Kan heller inte låta bli att små le lite. 
Grått lite blåsigt men inget regen.
Soffan och datorn blir mitt sällskap idag. Ett gäng tjejer var vi som igår hade en heldag i Helsingör och sen festival på kvällen i härligt o soligt väder. 
Ska ta en tur med Silver också till skogen under eftermiddagen.
Ha en skön söndag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God eftermiddag. Här i Bastuträsk finns det en näktergal, sa någon som förstod sig på det. Har inte sett den men hört den. Sjunger fint tidig morgon och på kvällen. Här har vi fint väder och har haft ganska länge.
Ha de bra alla
#11 Nja, jag har haft turen att få tag i ett par säckar hos den lokala järn/färghandeln, men annars är väl Lantmännen/Granngården det bästa tipset.
Jag kan berätta att trots regnet går det nu att ringa med vår telefon igen… så bra 
#18 - jag köpte Granngården sista solrosfrö för ett par veckor sedan. Så här får fåglarna klara sig själva numera. Där finns lite jordnötter kvar att äta, men sen är det slut!
God Kväll på er alla.
free.Hej vad kul!1Du här..
Åskan Tog vårt modem i Torsdag så vi har varit utan data,Puh vad jobbigt.O nu kom en granne o konstaterade att han hade exstra, Nu!!1Säger du det--Hämta.O nu sitter jag här igen.
Sol har vi haft o varit o kollat på Åkulla bokskogar.
Ja ha en fin kväll på er..
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 21
Härligt att se dej här igen, Chik…har saknat Dej!

#21 Jag saknade dig också här
undrade varför inte du va här nu när jag var
Ha en go natt alla
Godnatt.