God Morgon 19 maj
Jag blev sist också! 
Eller först, det beror på hur man ser det!
Har försökt somna, det har inte gått så bra. Tror det är för varmt i lägenheten.
Vågar inte öppna balkongdörren mer ifall det är så att myggen kläckts redan, då blir jag uppäten!
I alla fall, godnatt och godmorgon!

Och ha en bra dag! 
Godmorgon.
En orolig natt är till ända
men dagen ser ut att bli solig och fin.
/Maria
Bergspumma God Morgon!!!!Myggan har väl inte ätit på dig.
Bumbleboo..Har du såvit oroligt??? Hoppas att du får en bra dag.
Önskar er alla en fin dag från ett soligt N.Halland som har ca 15+..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon Chik. Hoppas din dag blir bra också
/Maria
??? •*¨ ?¨*•??? God morgon! ??? •*¨ ?¨*•???
Jag önskar er den bästa av dagar!

God morgon alla!
Det är visst åska i luften på en del ställen och den gör att man sover oroligt. Här regnar det idag och jag kan se från fönstret att den förbaskade kirskålen tagit fart igen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#4 Så glad du verkar vara idag då!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#6 Varje dag Cristine!!! Sista arbestsdagen den här veckan för mig. Trallalalala ??? 
Tjohoooo!
Solbrillor, sandaler, sommarjacka och sätesvärmaren i bilen avstängd! Första riktigt sköna morgonen med sol och lite värme i alla fall, 14 grader.
Ha en härlig dag allihop
Zabelle
God Morgon 
Idag har vi lite gråväder och 14 grader. Igår eftermiddag var det oerhört varmt i solen, så jag försökte göra något i skuggan, vilket inte var alltför lätt. Det blev lite sågning.
Godmorgon alla glada!
Glada verkar ni vara idag…härligt!
Grått här också, men jag tror värmen håller i sej. Kanske blir det åska ? Idag gör vi dagen till en jättebra dag, eller hur ?
Godmorgon alla!
Här var det blandad väderlek, solen skiner och i dag skall jag köpa pelargoner och sätta i krukor…..det äter ju inte rådjuren i alla fall.
Härligt att det äntligen kommer lite värme! Var rädda om er i solen, sitt inte för länge. 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon, vaknade till sol men nu mulet… får nog byta om lite… jag tog på mig byxor med korta ben (ja under knät) men jag kommer att frysa om benen…
#11 Det är roligt att sätta blommor
jag har börjat och ska göra klart i helgen. Varje år så tänker jag på att inte sätta så mycket i krukorna (det växer ju så fort) och i år tror jag att det ska lyckas… vad tror ni?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#12 Jag tror på dig aggelin
Det är något att tänka på för mig
g själv också.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon!
Vaknar till +15° kan det vara härligare.
Forfarande lite soldis men det blir en skön dag.
Ska ge mig ut på en morgon promenad med Silver i det fina vädret.
Klippa gräsmatta till min kompis, sen blir det buggkurs ikväll
Njuta av värmen ska jag göra idag utomhus. Kan kanske plocka bort fiberduken från mitt grönskaland. 
Ha en härlig dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Själv har jag gått och blivit sjuk så jag är hemma från jobbet idag. Rejält förkyls. Legat med frossa och feber i natt så jag är ganska trött just nu.
Har INTE tid att vara sjuk!
# 15 Du får dricka Cristines mirakelkur så du kryar på dig Asta.
Vila nu ordentligt så du frisknar till igen.
Hej 
Inte klaga inte … varmt … svettigt … vad sa jag?
Tyst
/kram Spanaren
Ps Ännu en varm dag med sol 
#16 vad innehåller den mirakelkuren?

God middag!
Kikar in och önskar er en fin onsdag.
Här blir snart oväder, ska åka till jobbet och hoppas jag hinner innan det börjar åska.
Kram/ Toyan
Hönsbuljong
2 tsk sambal olek eller chili
3 vitlöksklyftor (ska vara starkt)
Timjan, anis backtimjan,fänkål,styvmorsviol,fläder, rölika, röd solhatt,linblommor är några ingridienser du kan blanda i om du har.
Ska drickas hett.
#18 Det är "skitäckligt", men det hjälper, jag testade sist jag höll på att bli dålig och det bröt aldrig ut.
Krya på dig!!
Zabelle
god kväll på er alla
här börjar det lätta upp med allt jag har haft omkring på senare tid. Äldsta dottern har varit på besök i tio dagar men är nu återbördad till sin "hemmaplanet". Äldsta sonen har flyttat till torpet sedan två veckor och först nu börjar det gå upp för mig att det bara är en unge kvar hemma… (en som aldrig är hemma dessutom).
jag ska försöka vänja mig vid stillheten, men det är mycket som ska göras fortfarande. Helt plötsligt har vi ett helt rum över och det kommer att bli en del omflyttningar och omorganisering här hemma.
men jag hoppas få mera tid till datorn nu - det var nyttigt med lite timeout, men jag ser fram emot lite mera tid med fokus nu framöver 
#22 Det är inte fel att var i från datorn ett tag. Men det är skönt att ha dig tillbaka du har varit saknad. 
tack Ann 
#22 Hallå! Kul att se dig igen! 
Zabelle