Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 379 ggr
aggeelin
0

Jahá och vad ...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

håller du på med nu då? Här sitter vi och njuter av känslan av att vi skapar oss känslan av att vara lediga i tre dagar… (fast vi ska jobba fredag) … så har vi ändå känslan av ledighet i oss…

Vi ser en film, "det enda rationella" som jag tror är en svart komedi… verkar bra…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det du på bilden, agge ?

Vi har nyss installerat ny kyl & frys…försöker få rätt temperatur! Härligt och fräscht…

Nu blir det att läsa lite i en bra bok…och sen sova! Visst är det skönt med helg…och fyra lediga dagar Kyss

Natti natti…

Cristine
0

Tungan uteHej glada Agge, så roligt att se dej. Tittar du på svarta komedier så här på natta.

Jag har gjort lite av varje och tittat på Poirot.

Det struttige mannen råkar vara en av mina idoler, den andre är kommisarien i Midsommerfilmerna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Jo jag såg en snutt av Poirot innan filmen, jag har läst alla böcker av Agatha Christie… gillar både Poirot och Miss Marple.

Ja det är jag som tittar frampå kortet, just nu har jag  bara en ommgång kort som jag klarar att lägga in här… för många pixlar på de andra.

Den svarta komedin var "stollig", så tokigt det kan gå… nu kanske det är dags för sängen snart omvi orkar gå dit. Nu blir det sovmorgon imorgon, härligt Glad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

Agge Hello!! Jag jorde inte många knopp i går kväll..

Fin bild.Roligt o få en bild..

Nu får vi ha en trevlig o rolig dag..

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Bergspuman
0

Just stigit upp, unnat mig att sova sisådär 12 timmar!

Nu ska jag äta en fruktsallad, sedan ta mig ett pass på innecykeln. Behöver göra av med energi och bränna fett!

Ikväll är det tvättstuga.

Så intressant blir min dag. Glad

Vila, och lagomt med sysselsättningar.

Toyan
0

God middag!

Blir en lat dag, ledig i morgon också ska bara till AF  men jobbar på lördag.

Hade hoppats på sol när jag ska ut på promenad men så blir det nog inte men det är 15,5 plus och vindstilla, skönt för det har varit väldigt blåsigt hela veckan och i natt fick vi årets första åskväder och ösregn.

Ha en fin dag allihopa.Glad