Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 809 ggr
[Jeremina]
0

Jag älskar min man

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag älskar verkligen min man. Nu undrar jag om ni har någon som ni älskar så det värker i hjärtat?

Här har jag fotat honom bakifrån idag för jag vet min plats några meter bakom *skojar bara*

[MargaretaA]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min man i hans näst bästa position. Han är en händig hantverkare. På bilden byter han tak på boden på vårat skärgårdställe Kyss

[Jeremina]
0

Det är härligt med händiga män Glad

[MargaretaA]
0

japp det är det!

[Jeremina]
0

Och den bästa positionen är? Där är han som händigast Skäms Det kan jag känna igen också *hihi*

[MargaretaA]
0

Tyst

chik
0

JereminaFörvånadFår la jag hoppas!!!!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

Om jag hade en man så skulle det vara för att jag älskar honom.Flört

Cristine
0

Jag har fått ett foto av min och han har blivit så gammal och skröplig så jag känner inte igen honom alls.Gråter

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Åh Jeremina. Jag känner igen det där…jag är också fortfarande väldigt föräskad i min manKyss

/Maria

[Sisa]
0

Jag med…Kyss

Mammzing
0

Mmmmm… jag älskar min särbo.
Älskade honom då, när vi var unga, 16-18 år sådär.
Älskat honom innerst inne fast vi levt i varsitt förhållande.
Vi har funnits i varandras tankar hela tiden.
Nu när det är möjligt, älskar vi varann.

Livet är märkligt!

Branneli
0

Sönerna, mannen i mitt liv,

mina föräldrar & så min allra bästa kompis!

Bergspuman
0

Min särbo har ju inte varit så långvarig i mitt liv, bara knappt 1 år, men vad jag älskar honom! Jag älskade aldrig min f d make på det sättet… det här känns som min första riktigt stora kärlek!

lodjuret
0

Min familj & mina djur älskar jag av HELA mitt ….

Toyan
0

Mina söner och mina barnbarn.

fotokrafs
0

Min man!!! Kyss

[peter54]
0

Jag älskar min fru, mina barn och mitt liv. Så mycket mer älska finns det inte för mig.

Mina föräldrar uttryckte aldrig någon kärlek till oss barn, så det är svårt att generera någon sån till dem.

[Asta]
0

För min del är det också min man. Min mamma lever och har alltid ställt upp för mig, men sedan hon fick sin stroke så är det inte min mamma längre utan någon annan gammal tant som jag ändå måste ta hand om så jag älskar inte henne längre på samma sätt.

Här är min manGlad

Cristine
0

Ja jag måste säga att det var roligt att få SE era män.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

inisklo
0

#18…hah-hah-haa vilken fin foto..har du tagit den självFlört

Jag har många som jag älskar…jag är inte alls snål,med såna känslor.OskyldigJag älskar andra som min med människor o sen lite extra älskar jag dom som är mina närä o kära.ObestämdJag har aldrigk slutat älska min ex som jag var gift inte heller han som jag han vara sambo.Tungan uteMen mitt livs fulls av vänner i dag o mina djur…dom får allt omtanke o KÄRLEK mer än andra.Glad

[Asta]
0

#20 - Yepp - jag är fotografen - är väldigt nöjd med den bilden faktiskt.Flört

inisklo
0

Skrattande #21 Skrattande…men säkert mer nöjd med h*n som döljer sig bakom flägten????Flört

[Asta]
0

Jajamen - det också.

Mickelberg
0

Såg den här tråden och kom att tänka på att min sambo älskar jag verkligen med hela min blodpump!!