God Morgon 2 Maj
God morgon alla! Vilka fina fågelbilder ni har lagt in!
Man blir glad när man ser dem. Härlig sol utanför fönstret men det är nog inte så varmt då det blåser hårda vindar. Idag ska jag in till stan så jjag blr borta hela eftermiddagen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon…
Ann, Chick, Cristine…och alla som har sovmorgon och kommer sen!
Även hos mej skiner solen idag, 6 grader…har inte varit ut ännu…kanske blåser det kallt…
Jobbar eftermiddag och kväll, Cristine är borta på em. Vi hoppas vi hittar många trådar skapade av Er…när vi kommer tillbaka!
Ha en fin söndag!

God morgon på er allihopa!
Underbara bilder på pippisar och natur, vilken söt bild Sisa
Vi har solsken här men det blåser kallt så vinterjackan får nog hänga med ett tag till.
Valborgsmässoafton var det blåsigt och duggregn så någon riktig fart blev det inte på den majbrasa vi var och tittade på men barnbarnen sprang runt med kompisarna och så köpte vi varm korv och bullar. Det blev en varm dusch och film när vi kom hem och sen somnade dom nöjda med kvällen.
Ha en fin fortsättning på dagen allihopa!
Godmorgon, solen skiner men det är kallt säger sambon. På väg ut för att jobba i trädgården. Ska till planthanndeln och köpa plantor, kom på hur jag ska förnya och förfina …
. Sambon ska köpa sten att lägga utmed rabatter, det blir fina fisken det så att det inte blir gräs där.
Tror inte att det blir så många trådar skapade här idag av mig
jag hoppas på att kunna vara ute stora delar av dagen.
Ha det gott allihopa!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon, och även här är det sol. Särbon sover, han somnade om. Jag funderar på att sätta mig på balkongen en stund, men väl påklädd, anar att det är ganska kyligt.
Ha en bra dag på er alla, vad ni nu hittar på!

Kram