Godnatt 1 maj
Tänkte, man kan ju skapa Godnatt-trådar också, som ett komplement till Godmorgon-trådar!
Ska jag dra min dag, så började den i tung moll men det repade sig vart efter. Har haft tvättstugan, det hänger tvätt överallt i lägenheten. Samtidigt brinner doftande vaniljljus.
Nu känner jag mig styrkt och ska nog orka sätta ned foten på måndag.
Särbon sitter på bussen och är här någon gång efter elva. Det är sent men vi har ju inga tider att passa imorgon!
Sedan ser ni mig nog inte förrän på måndag, brukar ju inte vara inloggad när han är här.
Ha nu en skön nedvarvning på kvällen och sov så gott!
Kram
Godnatt på dig, vi har just satt oss framför en spännande film.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
# 0 Så skönt att din dag blev lite i dur till slut. Ha en mysig kväll och fortsättning på helgen med särbon Bergspuman. 
Själv ska jag snart i säng, det blev en sen valborg så John Blund börjar pocka på.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Gonatt??
var rädd om särbon så han räcker hela helgen! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Härligt med särbon på väg,du har väl en wodka med cider färdig för välkommnandet!
Han är snart framme!
,
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här har det varit arbete. Jag har målat min drivbänk gul (samma färg som huset) och även ramarna som ska bli "fönster".
Jag har fogat på baksidan av vårt gårdshus. Baksidan är en tegelvägg som börjar bli i lite dåligt skick och jag har hållit på att fylla i fogarna där. Kom i vart fall en liten bit. Kände mig duktig.
När jag kom in ringde en vän vars man precis gått bort och ville att vi åker dit imorgon. Så det gör vi såklart.
Men samtalet fick mig att återigen tänka på att det är viktigt att se nuet, man vet aldrig vad som händer. Allting kan ändra sig på en sekund!
Och då är det viktigt att också ha väggar att mura eller drivbänkar att måla eller något annat helt normalt och onödigt.
Ja du har så rätt i att man ska leva i nuet , ta till vara på varenda sekund och göra sådant man tycker om.
Ja visst är det härligt att leva i nuet… och ibland är det skönt att koppla bort från nuet med en spännande film… 
Godnatt vänner!
Kul med en Godnatt-tråd oxå…hoppas vi "ses" imorgon…
Vi la oss jättesent inatt… och nu är vi så trötta att vi inte orkar lägga oss… hur ska det gå? Här sitter vi med katterna och tvn, en inspelning av ett program… tror ni att vi orkar ta oss till sängen?
Förr hade vi alltid en godnatttråd som den förste som gick till sägns gjorde. Det vore trevligt med en sådan igen!
# 9
Hoppas ni lyckades komma isäng till slut, Agge! 
# 10
Håller med dej, Cris…vore kul med en godnatt-tråd varje kväll…
Hade ni det? Vad kul, det visste jag inte. Röstar för att den vanan tas upp igen!
Gör ett undantag från regeln att inte vara inloggad medan särbon är här, nu har han somnat om, själv är jag klarvaken, och knappar lite förstrött medan snarkningarna dånar
.
Mår iofs inte så bra psykiskt just nu. Jag hoppas jag repar mig snart.
Håller med om att det kan vara oöverstigligt ibland att ta sig till sängen när man är så där trött, hoppas ni orkade lägga er till slut aggelin!