Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 981 ggr
Cristine
0

God Morgon den 1 Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det regnar idag så det blir ingen trädgård ör mej, jag får hitta på något annat. Hoppas ni hade trevligt igår och att ni får lika trevligt idag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Godmorgon!

Jag mår inte bättre än igår, men beslutet är fattat och bara det är en viss lättnad.

Jag måste börja arbeta på att ta mig ifrån min nuvarande arbetsplats. Det kommer att bli ohållbart i längden.

Ikväll kommer särbon, fast rätt sent, han skulle träffa några kompisar en stund på kvällningen, lyssna på musik och ta några öl.

Får se vad vi hittar på, han vet om att jag känner mig skrutt just nu.

Här skiner solen faktiskt, men det kanske mulnar på frampå dagen, misstänker det. Tror jag ska somna om en stund nu.

Ha en skön första maj, vad ni än hittar på!

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Majmånad börjar lite grått och trist… men då kan den väl bara bli bättre.

Mina barnbarn kommer i dag och stannar till i morgon så det blir lek och bus !!!Skrattande

ha en skön dag alla

Indiania
0

God morgon!

Vi hade tänkt grilla utomhus i dag men vi får se nurdet blir, vädret ser inte riktigt lovande ut. Vi skall i alla fall åka till en av döttrarna oavsett väder.

Ha det avkopplande och härligt i dag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[peter54]
0

God Förmiddag Glad

Här är det ganska bra väder växlande sol/moln och 12 grader, bortsett då från att man blåser till hecklefjäll om man sticker ut näsan.

[Sisa]
0

Godmiddag!

Här började dagen med strålande solsken, nu har det mulnat på och regnar emellanåt…säger som Peter, man kan nästan blåsa till hecklefjäll…

Verkar lugnt härinne…kanske ni demonstrerar…mot vad ??

Hoppas alla har en bra 1:a maj!

aggeelin
0

Godmiddag, vi  har haft gäster här sen igår och nu har vi varit ute i den vackra naturen och gått. Mycket vackert men KALLT  och blåsigt är det. Det är konstigt att nu hade jag mer kläder än när jag åkte skidor i vintras och frös mycket mer…

Nu ska jag ta på mig igen och gå ut i trädgården en stund.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Hej hej

Vi har varit i Alnarp och tittat på studentspex i förmiddags. Alltid lika skoj att se vad det har hittat på för tokigheter.

Börjar alltid med fotbollsmatch mellan skåningar och samojeder (alla som kommer ovanför Hallandsåsen kallas Samojeder) Då medverkar även en polis som ser till att hälla i alla spelarna "alkoholhaltig dryck" med jämna mellanrum. Därefter kör de ett varv genom Alnarpsparken i märkliga hemmasnickrade fordon.

Slutligen är det Slaget om Plaskan. De har dragkamp över en liten damm som kallas Plaskan. De lag som lyckas dra ner de andra i dammen har vunnit.

Skönt att komma innomhus i värmen efter det.

Zabelle   

chik
0

God Kväll på er här inne.

Bergspuman..Tänker på dig.

Jag hoppas att ni har haft en givande dag.Jag har haft det.Har bara suttit o glott på Tv…O då gjorde vi ingen ting mer än såg på tv i går…

Ja.Ja.I bland så får man ta en slapp dag…

Lena.P är jag i verkliga livet.

AnnL
0

Gokväll!

En gråmulen första maj och lite regn.

Valborgsmässoafton firades med e kompis här hemma med god mat o dryck. Sambon o Silver åkte och titta på bålet, vi blev hemma för det regna och blåste.

Kom i säng vid tretiden, så idag har vi bara tagit det lugnt o varit i skogen och skjutsat kompisen till tåget. Glad

Kvällen blir framför tv-n och finalen i körslaget.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Det låter jättekul Zabelle.

Cristine
0

He he hemma bäst!

Vilket team vann Ann?

chik
0

Har ni sett det att vi är 500medlemar här inne nu???

Himla roligt.Undra vad dom är??

Lena.P är jag i verkliga livet.

AnnL
0

# 11 Team Moreus.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.