Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 359 ggr
[peter54]
0

Vad händer med gamla trådar?

På förekommen anledning sökte jag efter en tråd jag la upp för något år sen med en massa bilder på mina ormar.

Hur jag än söker så kan jag inte hitta den tråden igen. Den nyare tråden med svenska huggormar i går ju att hitta, men inte den gamla.

Vad händer med gamla trådar? Raderas de efter viss tid?

Cristine
0

Nej de ska finnas kvar..minns du inte titeln.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

ANNIA
0

peter google indexerar inte allt. Sen kan man få träff ena dan men inte andra för tydligen beror det även ibland på vilken av googles servrar man hamnar på. Sen kan det bero på vilka ord man söker på om man får träff eller inte.

Sen en sak till som spelar in. Vad har du för adress i adressfältet när du söker. Har du www.livskvalitet så hittas knappt nåt. Ta i så fall bort www så får du flera.

Nu vet jag inte vilken tråd du menar man jag kikade i kategorin våra vänner djuren och hittade en tråd där som heter. Varning-ormbild var det den du menade.

Cristine
0

Tack Annia jag sökte på Varning ormar men fick ingen träff, vilken tur vi har dej.

Kram

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

ANNIA
0

Skäms

Jag sökte på nätet först jag också. Men jag sökte på peter54 ormar. Och fick inte fram den tråden. Så då kollade jag i kategorin härinne. Men peter får säga om det är rätt tråd för jag kollade ju bara på rubrikerna.

Hoppfull
0

Tycker oxå att den nya sökfunktionen är helkass… den andra var mycket bättre!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[peter54]
0

Ja just den menade jag ANNIA, jag kunde inte få fram den hur jag än letade.

Tidigare när man letade efter en tråd, så fick man upp en lista här och inte via Google, det var mycket enklare.

Google har dessutom samma idiotsystem med särskrivningskrav på allting som alla rättstavningsprogram har.

Frågar man efter ormbilder, så får man genast motfrågan -"menade du orm bilder?"

Man kan inte ens säga så utan skiljetecken, det är rent språkfel.

ANNIA
0

Vad bra att det var den. Fast jag hittade den ju inte via google eftersom jag sökte på hel fel ord.

Jag fick aldrig iFokus eget sök att funka så att jag fick några relevanta träffar så jag lärde mig snabbt att använda google istället.

Fast visst blir jag vansinnig ibland när man söker på nåt och dom frågar om det är rätt. Tex om jag söker på nåt och sen med mitt nick annia så frågas det ofta om jag menar annika. Men träffarna brukar ju finnas där i alla fall.