Är du en gambler.
Vill du alltid vinna vad du än gör?
Här har det spelats monopol och ingen vill sluta spelet oavsett om man håller på att vinna eller förlora
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nej….
Försöker bara vara med o inte bli Diskad..Som jag har sagt o säger till mina Barn o barnban-Någon skall komma sist o nu råkar det vara Du…Jag är inte poppis….
Men jag spelar i spel för att vinna.Skulle aldrig mesa….
Bebben min ena unge var la ca 2 år.Han var en rackare på o spela Memero..Vad jag kämpade för o slå hann.Men jag tog han i Fia med Knuff..Där förlorade han Ofta o då fick han ta disken..Elaker Mor är jag
Lena.P är jag i verkliga livet.
He he!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Nej jag tycker det är ganska ointressant att vinna, ser samarbete som betydligt roligare än utslagning. Det gör mig ganska värdelös i spel…
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Innerst inne vill jag ALLTID vinna, men jag kan ta en förlust och även lägga mig för att lilltjejen ska få vinna oxå =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jo jag är en vinnartyp. Men inte in absurdum.
Jag har inte några behov av att vinna. Brukar därför sällan vara med i sällskapsspel e dyl för jag fixar inte diskussionerna. Jag inser inte det viktiga i att vinna ett sällskapsspel. Däremot är jag väldigt envis att få olika projekt i hamn, både hemma och på jobbet. Där ger jag mig INTE.
När jag säger. "ja men det är väl inte så farligt om de får den poängen" (om motståndarlaget i kubb t.ex.) och mitt lag får spatt så vet jag att det är bättre om jag gör något annat.

#6 Hahaha, så där är jag oxå i spel och det ger som du säger de andra fnatt!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Beror på vem jag spelar med…