Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 437 ggr
Cristine
0

God morgon 15 April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halva månaden har gått, snön smälter undan med rasande fart och under ligger de gröna bladen beredda.Fåglarna för ett förfärligt liv..ja nu är det även vår hos mej. Ha en underbar dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Godmorgon vänner!

Säger som Cristine…tänk att halva april gått och det blir bara mer och mer vår…detta är en härlig tid att ta tillvara. Hoppas ni tar tillvara dagen!

En kopp kaffe, sen iväg till jobbet.Det är mina planer för dagen…än så länge…Vilka är era ?

nillanb
0

Godmorgon allesammans Glad

Ja nu är det vår!, allergi känningar sedan någon vecka tillbaka, ett säkert vårtecken Cool

ha en härlig dag

Mammzing
0

Godmorron alla!
Satte sovrumsfönstret på glänt igår kväll. Nu stängs det när det blir höst. Tänk så gott jag sovit.
På förmiddan ska jag åka till stora dottern och låna telefon. Varit utan egen lur i snart en vecka. Verkligen hatar det!
Sen ska jag ringa till fabriken som jag köpte min panna från. Beställde delar före påsk och dom har inte kommit.
Sen är det jobb på eftermiddan.
Ska hinna förbi särbons jobb och kramas lite.

Ha en bra dag alla!

[peter54]
0

God Morgon Glad

Ledig dag idag och jag ska jobba med mina djur Skrattande

Just nu är det grått, men det ser ut att kunna spricka upp efter hand.

[Spanaren]
0

Eftertanken har kommit till mitt huvud i dag!

Flyg inställda i norr pga. vulkanaska från Island och detta mikroskopiska stoft kan orsaka motorhaveri m.m.

Så små vi ändå är i allt det stora!

Hej och hejdå från Spanaren Glad

aggeelin
0

Godmorgon, här skiner solen men det pratas omen massa snö…

Jag ska jobba hemma på förmiddagen, och åker till jobbet på em, sen ska jag försöka hinna styrketräna sen eftermiddag. Riktigt läskigt att det är den 15 idag, sambon fyller år den 19 och jag ska försöka hitta på en rolig present.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Godmorgon

Sista arbetsdagen denna veckan, hoppas den går fort. I morgon blir det en tur till plantskolan för att köpa växter till täppan.

På lördag ska vi gå ut och äta och bowla med kompisar, vi måste ta revanch sen förra gången då vi förlorade med nån enstaka poäng.

Hade tänkt hinna med ett par rundor i löpspåret också i helgen.

Sköt om er!

Zabelle   

[GunillaF]
0

God morgon på er.

Har lämnat in bilen på verkstaden nu på morronen. Fläktmotorn har pajjat. Tur att det fortfarande är garantitid kvar på den.

Ha en bra dag.

chik
0

God dagens alla…

Ja nu verkar det om våren har nått det mesta av vårt land…

Läser att ni har fult upp alla.Phuu..

Så med dessa ord önskar jag er en fin dag.

Lena.

Spanaren.För tråkigt med Island.Som har det jobbigt redan o så nu detta…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Indiania
0

Godmorgon!

Jaa vi har ett underbart vårväder här och solen värmer så gott!

Det som är trist är att de förbaskade fästingarna vaknat till liv igen, katten har redan fått två Rynkar på näsan Tycker de är så otäcka.

Hoppas ni alla får en finfin dag, det skall jag ha! Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

AnnL
0

Godmorgon!

Underbart vårväder här också. Tvättade alla mattor igår och hängde ut.

Skogen under dagen och aggility ikväll står på programmet. Glad

# 10 Det enda tråkiga med vår o sommar är dom små gräsliga fästingarna.Rynkar på näsan

Ha en skön dag alla.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Elpida
0

God förmiddag!

Idag ska jag ta det dagen erbjuder, den har iaf börjat med sol =) Igår gick jag förbi kiosken på lunchpromenaden och köpte årets första glass - mums! Det fick bli en skogspromenad med stavar när jag kom hem som kompensation…

Mamma kom hem och ville låna minstan på söndag så hon får hjälp med bullbaket. Eftersom hon åker dit redan på lördag kväll kanske jag och mannen kan gå på bio =)

Önskar en härlig torsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Bergspuman
0

Jag jobbar och sliter. Våre nye VD som tillträdde i januari har nu upptäckt att jag sitter med en del specialfunktioner inom affärssystemet, som hen bestämt sig för att dra nytta av. Jag ombeds svara än på det ena, än det andra. Suck.

Ska ha middag på lördag för två tjejkompisar, hon den ena kräsna som jag nämnde i en annan tråd, vet inte hur jag ska hinna laga mat tills dess! Jag kommer att få köpa allting färdigt. Grr. Skrikandes

fotokrafs
0

God eftermiddag!

Idag är man inte på sitt bästa humör…
Hjärnan var dum inatt och tänkte dumma tankar,
och när man väl somnat så drömde man bara mardrömmar.

Förhoppningsvis mår man mycket bättre i morgon,
och har lyckats göra det man skulle, så man kan njuta av helgen.

JILE
0

Godkväll allihopa, idag har det varit lite kyligare väder här i Uppsala län.

Har varit och tänt ljus på graven för det är 17 år sedan pappa dog. Har tänt ljus här hemma med..

Kram Jile