God morgon 11 april
Jag är inte tidigt uppe , jag har inte lagt mej än.
Det finns ju så mycket att läsa på nätet. Du behöver inte stiga upp än..det är ju Söndag. Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon, solen skïner 
men jag går och lägger mig igen,… måste sova lite mer 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
jodå jag är tvungen att stiga upp. Vi ska ivåg till skärgårn och kolla hur torpet har överlevt vintern.
vi ses i kväll
ha en bra söndag alla! 
Jag vaknade av att solen sken och rusade upp för jag trodde att halva dagen gått. Då var kl.7.15. Man är så ovan att se solen så man vet inte vilken tid den stiger upp. Härligt att se den igen iaf.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skulle du våga????
http://video.se.msn.com/watch/video/hjarnkirurgi-pa-vaken-violinist/ahed8ecm
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgor!
Här är fortfarande morgon, sov lite väl länge i dag.
#0 Vilken vacker bild Cristine, undrar var ni får tag i era fina och roliga bilder?
#5 Neeeej det skulle jag aldrig våga men så spelar jag inte violin heller 

En härlig och solig söndag till er alla!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Piggar alltid upp med lite kirurgi på morronkvisten!
Så klart jag skulle testa om det var nödvändigt!
Ledig, solen skiner och just hemkommen från särbon.
Måste ta tag i allt här hemma, disk på hela diskbänken,lera och grus inne från hundtassarna.
Nu blir det röj en stund!
Sen hoppas jag att hinna ut i solen en sväng.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon!
En solig dag i södra Halland.
Ska åka till Malmö idag på sista kursen för att sluta röka. Nu har jag hållt upp i två månader. Har lagt 45 kr. i en burk varje dag sen jag sluta. Mer än 2500 kr redan. 
Ha en skön söndag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmorgon idag, nu ska vi ut och sopa vår väg… ni vet, vi tillhör ju inte övriga kommunens service… vi har en egen vägförening som ska sköta allt som hör till vägen. Jag funderar på att höra av mig till kommunen och fråga om vi får sätta "stigen" efter vårt vägnamn istället för vägen… det är nämligen en liten smal stig… 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God förmiddag! Idag kan jag skymta solen, jag hoppas bara den vinner över de där stora gråa molnen för igår var för jäkla trist - grått och blött hela dagen.
Jag ska ta tag i mitt jordgubbsland om jag kommer ut. Det behöver gallras ordentligt för det är attans var plantorna revar sig varje år. Lite utearbete och en kaffe i solen - jo, så blir det nog
.
#5 Ja du Chik, då fick man nog ha is i magen….
Ha en skön söndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God morgon!
Gått en långpromenad med hunden i solskenet.
Det börjar definitivt vara för varmt för täckjackan eller Yllekappan. Jag beställde jackor på postorder. Bara den till min yngste son har kommit… Min och äldste sonens låter tyvärr vänta på sig.'
Enda måstet jag har idag är att bädda rent i alla sängar. Det var ett tag sedan… Men sedan kan jag poa på bäst jag vill!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Jag ska strax bada. Badvattnet är upptappat, med skummande lödder. Badkaret är skurat dessförinnan. Solen tittar fram!
Särbon kommer senare.
Jag har ont i ryggen som attan, men hoppas det mjuknar av ett varmt bad. Funderar på att ta en promenad på eftermiddagen han och jag. Vi är två halvskadade 46-åringar. Han har problem med sina knän (idrottsskador) och kan inte gå så långt utan att få känningar. Jag har min rygg (gammalt diskbråck) som bråkar. Men vi stretar på! 
Efter några dagars frånvaro springer jag förbi och ropar HEEEEJ!
#5 Näää!
#6 Tack Indiania, på utländska sajter!
#8 Stort Grattis Ann!
Godförmiddag allihopa, här är det strålande väder med sol. Dotter och jag har gått en vända med lilla Ida.
När vi kom hem fick jag fånga katten fort för det låg en huggorm i backen här igen. Sambon fick ta bort den och lägga den i skogen en bit bort…verkar vara mkt råttor och orm iår. Katten curry har tagit flera råttor och lägger dom på gården utan att äta upp dom. En fet tjock sork..fin i pälsen.
Liten kaffetår kanske…
Kram Jile
God eftermiddag. Jag är lite dagvill och glömde att det är den 11e idag, så jag postade i 10e-tråden.
Idag är det solsken och då har jag inte tid att sitta och uggla vid "komputtorn". 
.