God morgon påskafton 3 April
Påsken springer förbi..jag hoppas ni utnyttjar den väl. Ni som bor söderut har väl snöfritt nu? Här börjar gräset titta fram där det är plogat, annars så är det mycket kvar än. Dimmigt i dag men jag antar att solen tittar fram. Ha en härlig dag med familjen.
Tjoho det är vår!

Klicka på bilden.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron Christine.
Här i min del av Halland är det snöfritt, det mesta.
Krokusen börjar titta fram. Just idag så skiner solen , men det är fruset ute.
Ha en fin dag DU också Christine. Kram
Var rädda om varandra
Det låter härligt Signemo.Tack!
Cristine Signemo God dagens. Vi har en Stor sol som försöker o ta sig upp. Ja vi har nästan ingen snö kvar.Lite inne i skogen finns kvar..
Cristine Den bilden är ju bara för bra..Kalllllt..
God Morgon alla ni som kommer in i burken.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja fast det tyckte nog inte den som badade
Godmorgon!
Vilken kul bild Cristine men fy så kallt!Här skiner solen och jag med den!
Önskar er alla en härlig påskafton! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon alla morgonpigga!
Har sovit ut efter två hektiska dagar borta.
Solen skiner, fåglarna kvittrar och krokusen blommar för fullt. Ska stax ta mig till skogen för en skön morgonpromenad innan jag åker och handlar lite gott inför kvällen. 
Ha en skön påskafton alla. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Tycker fåglarna kvittrar lite extra idag…
Glad påsk 
Vilken filmsnutt Cristine !!!!
Godmorgon och glad påsk på er alla morgonpigga och allal som sover lite längre! Här skiner solen och nu har jag äntligen släpat mig till duschen och tvättat håret… så att jag snart kan gå ut. Inga påskkärringar har kommit ännu… ? De brukar vara så tidiga så jag är förvånad att de inte varit här… kanske kommer inga?
Ha nu en riktigt härlig dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag. Glad Påsk 
Jag är ensam hemma och har tagit lååång sovmorgon. Familjen har varit hos kusinerna sedan igår och kommer hem till påskmidagen idag.
Nu ska jag ut i solskenet med fyrhjulingen och leta vårtecken, gärna rörliga slingrande sådana.

Ta med dej kameran Peter!

Ja det ska jag absolut göra 
Gomiddag på er.
Varit i Ullared och handlat lite mat. Sen var vi i blomsteraffären. Men där var det en som jag inte kände igen som försökte sätta ihop en bukett. Den tjejen var inte speciellt serviceminded. brått hade hon, frågade inte vad jag ville ha i buktten , fick stoppa henne så inte det bara var grönt och blommor jag inte bett om och snittade inte ordentligt. Vad det går att få ner mitt humör fort.
Skäms för att ge bort den.
Nu skall jag inte titta på buketten, utan bara vara påskglad.
Var rädda om varandra
Här är det ljuvligt väder. Snön är borta utom i något litet norrläge där den blivit hårt packad. Krokusarna blommar lite överallt i trädgården, snödropparna har nästan blommat över. Rabarbern har börjat komma fram och jag såg skott på pionerna. Lammstekarna är späckade med vitlök, rosmarin och citron och ligger i ugnen.
Visst är de här påskgula och fina.

God middag.
Åter på banan efter lite annat IRL. Solen skiner och det är varmt - helt underbart och man kunde inte önska sig en bätte påsk
Ha en fin fortsättning på påsken allihop! 

God middag!
Även om det är mulet och grått så är det plusgrader ute, så jag har gått en promenad med hunden och det var riktigt skönt.
Har också snaggat min äldsts son, han hatar sina korkskruvslockar… Varför är det så att de som har lockigt vill ha rakt, och de som har spikrakt önskar att de hade lite lockar eller fall på håret?
Insåg igår att han är längre än mig - jag är 168 cm… Det visade sig att han nu är 173 cm, vid 12 års ålder… Vad ska man tänka… Han lär nog bli lika lång som sin far… Men det känns konstigt att vara kortare än sonen… Måste smältas…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Nu är jag nyss inkommen från en tvåtimmarstur med fyrhjulingen på jakt efter vårtecken häromkring. Det är fruktansvärt mycket snö kvar på de flesta ställen och bara södersluttningarna är snöfria, så det var inte så lätt att ta sig fram.
Fyrhjulingen klarar bara knappt 30 cm i den här blöta och grovkorniga lösa snön, så jag kund inte nå överallt. Jag körde fast ett par gånger, trots att jag försökte hitta väg där snön inte var så djup.
Sädesärlan såg jag här idag, men den rackarn stack när jag hämtade kameran.
Tack för jättefina Vårtecken, Peter…
Jag var ut en sväng till för att jag hade som bestämt mig för att idag ska jag hitta årets första huggis och se det gjorde jag.
Jag har lagt upp bilderna i ormtråden istället eftersom jag vet att det finns några här som inte gillar att se ormar.

Istället lägger jag upp en bild på ett par tranor jag skrämde upp.