God morgon den 2 april
Nu är en av påskdagarna över och jag hoppas ni haft en härlig torsdag med era familjer.De flesta kommer väl att utnyttja sovmorgonen och jag tänker försöka göra detsamma. Ha en härlig fredag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ledig, det är ju röd dag.
Och en sorgens dag inom kyrkan.
Blir till att jobba hemma!
Inget inplanerat mer än att jag ska handla mat.
Sen är det djuren som vanligt.
Solen skiner.
Ha en bra dag alla!
Godmorron alla Livskvaliteare!
Jag hoppas och tror att ni får en mycket bra dag!
Godmorgon alla!
Önskar er en bra dag. 
Godmorgon alla!
Önskar er alla en härlig och njutbar ledighet! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hejsan! Idag fick man sovmorgon.. skönt! Vackert väder är det också.
Skall dra iväg snart (-om någon timme) och hälsa på morsan, så det blir några timmars bilfärd idag. Vi är så sega… borde ha åkt mycket tidigare. Jaja..
Glad Påsk på er!

Godmorgon. Det ser ut att bli en mulen dag, vi ska försöka städa och röja lite inne så det spelar ingen roll.
Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon allesammans 
Jag hoppas ni får en vilsan långfredag !

#10 He, he - min man får inte det… Han har tagit ut comp för att vara ledig under påsklovet - men ledig… Nää, jag har köpt farg till köket…
Med nytt kök och nytt golv såg ju väggarna plötsligt så sunkiga ut och jag vet att han är perfektionist och aldrig skulle låta mig måla så…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
#11 Vilken underbar sysselsättning…för maken 
försköna hela köket till sin älskade fru
Hej alla Häxor och Påskgubbar!
Solen skiner och det känns som att vintern är på väg att möta våren…äntligen…
Hoppas Ni alla har en lååååång och mysig fredag!

#12 Vet inte om han tycker det men… Annars målar jag - och han tycker aldrig att det blir bra när jag gör sånna saker… Petimeter och perfektonist är han… Och… därför gör han allt utan att jag behöver tjata… Jag bara köper färg och säger att jag tänker måla…
Kvinnans list övergår mannens förstånd… så sant
# 14
Lycka till med köket, evrekaw! 

#15 Åh du anar inte vad fint det blir.. Har nu vita köksluckor med handtag i svart smide och en plastmatta som ser ut som grå/svart klinkers… Nu blir väggarna honungsvita… Inväntar köksbänksskivor i granitfärg…
Tidigare var både golvet och köksluckorna rosa… tvi.. har hatat mitt kök i 5 år, men nu är det över - Yippie!!!
#16 Åhhh ditt nya kök låter underbart vackert !!!
Gratulerar till vattenskadan
?! var det inte så….

#17 Jo nog var det vattenskada alltid… Man skäms ju nästan för att bli glad över en sådan sak.. Bara betala självrisken på försäkringen istället för allt det annars skulle kostat…
Skulle aldrig haft råd annars… Men ibland blir man bönhörd och får precis det man önskar i någon förm…

Vi bytte kök förra sommaren…jag vet hur det känns. Som att få ett nytt hem…

#19 Ja köket är ju liksom hemmets hjärta tycker jag! 
Idag blir det "ledigt" större delen av dagen. Verkar som särbon kommer ganska sent, han skulle på tennis.
Jag funderar på lite olika sysslor. Det ska ju städas en smula, men det går fort. Kanske sopa på balkongen, men misstänker att det ännu är lite för fuktigt och blött där, trots att det varit snöfritt någon vecka.
Jag ska även lägga in ett träningspass på minst 1 timme på innecykeln, för nu MÅSTE jag göra något åt min skenande viktökning - har lagt på mig alldeles för mycket sedan augusti förra året, då jag tvingades börja med antidepressiva igen.
Men jag har pilgrimsmusslor och gröna druvor på menyn idag - det ska bli såå gott, och det är lämplig mat när man behöver dra in svångremmen. Ok för att det kostade litegrann, men jag äter ju inte sill så… 
Jag skulle behöva en vattenskada i sovrummet men det är ju omöjligt

#22 Man får alltid det man önskar på ett eller annat sätt… 
Goddag på er alla,
Vilka härliga bilder ni har satt in… roliga också
.
#23 Lycka till med köket.. hoppas ni blir nöjda med det.
Idag ska jag baka lite påsk gott… Mamma ska baka bullar och jag ska baka dumlekakor tror jag det blir..kanske lite kola kakor också ,vi får se..
Ha en bra Långfredag alla!!!

# 22
Vicka ur skurhinken några gånger, så kanske det ordnar sej…
# 24
Vill du komma hem till mej och baka lite med…
#24 Om skulle kunna så skulle jag göra det Sisa! Eller så skickar jag några på posten…Ha..ha

God kväll!
Härligt med ny renoverat kök ewrekaw.
Här har det då inte varit några sovmorgnar på två dagar då jag varit hos en väninna. Hon passar sin dotters två hundar under påskhelgen plus att hon har två egna och så min Silver. Så det har varit hundliv i dagarna två sen tidig morgon. Ska ta igen det nu när jag är hemma igen. 
Ha en skön fredag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Du kan få skicka till mej också Lodjuret!
Så livligt du har haft det Ann.