Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 981 ggr
Cristine
0

God morgon den 26 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå alla sjusovare upp och hoppa!

Är jag tidig? Näääää det tycker inte katterna som väckte mej kl 5. Tittar ut och det är alldeles vitt, inte ett spår utav våren. Nej nu jädrans får det vända.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

inisklo
0

psst…psst GOD MORGON CRISTINE..jag är här.Jag blev inte väckt av katten..tvärtomTungan ute

Jag lägger mig oftast kanska tidigt o då blir det,att man är uppe med tuppen.

Nu har jag haft kanska så ont i magen o fick besöka farbro docktor på onsdag.Ska hämta medicin i dag o passa på o handla…orkade inte åka i väg i går.Jag har ingen bil o måste passa på buss tider om jag inte kan åka med min gran fru som jag gör idag.

HA EN BRA DAG CRISTINE O ALLA ANDRA I LK

chik
0

God dagens Cristine o inisklo o Alla ni andra själar som kommer in under dagen..

Fredagd hela dan……

Väder som det bör i N.Halland.Lera till knäna o sol..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

#1 Jag hoppas Inisklo att du blir av med  värken du har i magen.

#2 Fy, lera till knäna låter inte bra.

[Sisa]
0

Godmorgon!

Så var det fredag igen. Fast det känns inte som en "riktig helg"…eftersom jag ska jobba…

Snö hos Cristine…lera hos Chik, här är det bara grått! Vill ju så gärna se solen nu, men visst är det ibland skönt med variationer…

Mysig Fredag och Trevlig Helg!

barnbarnen
0

GOD Morgon…

[GunillaF]
0

God morgon allesammans!

Mulet och grått idag men det blir väl bättre så småningom!

Ha det bäst!Glad

[Spanaren]
0

Hej svejs här kommer jag Tungan ute

Det har snöat och mera är på G och eventuellt upp till 3 cm snö i morgon.

I kväll är det sisa dansen med Lets Dance för denna säsong och givetvis så håller jag på Claudia Flört

I går började jag skriva på "Spanarens citatbok" och den ligger halvfärdig ute på nätet hos kapitel 1.

Nya erfarenheter är alltid kul att stifta bekantskap med och då tänkte jag i första hand på min citatbok Glad

/kram Spanaren

inisklo
0

#3…Tack för omtanke Cristine …man blir lite mer som barn…eller djur med sina bedjande ögon..tyck syd om migFlört

Det värsta är,att det stråla mot ryggen o bröst mot hjärtan o  trar upp mot halsen…lite överallt,men jag litar på helt,att det är min mage som han doktor sa…för jag har haft det tidigare…

Jaa-jaa…inte min tanke o förstöra nåt här…

Det blir en vacker dag…gula bollen har visat sig här lite då o då…blyg?ObestämdVågar inte komma fram helt..än,men det var skönt att orka gå ut med hundar…vem annars gör det???Tungan ute

Elpida
0

Godmorgon!

Här i småland lyser solen från klarblå himmel och lovar en helt fantastisk dag! Ska försöka sända lite till er andra ;)Det blir en långpromenad på lunchen - helt klart.

#8 inisklo, en magkatarr eller reflux kan kännas precis som du beskriver det. Det finns ganska bra medeciner mot det isåfall =) - Och du, man förstör inte något bara för att man erkänner att man inte alltid är på topp, det är det ingen av oss om är =). Här finns så många goa kramar de dagar man behöver dem!….så här får du en av mig - kram!

#7 Spanis, vad kreativ du är!! Känner nästan hur det strålar ut ända till mig =)Fortsatt lycka till med din bok!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Sisa]
0

Hjälp…Jag kommer att missa finalen på Let`s Dance,

Jag ska ju jobba ikväll!!!   Gråter

[Spanaren]
0

#9 Tack Flört och du dålig mage vet jag vad det är Rynkar på näsan Så krya på dig liksom # 1 ska också göra/kram Spanaren

AnnL
0

Godmorgon alla morgonpigga!

# 11 Lycka till med din bok. Ser fram emot att få läsa den. Kyss

Precis kommmit in efter en 50 min. stavgångsrunda med Silver. Nu ska jag ut o tvätta bilen eftersom jag bar hann städa den inuti i går.

Missar finalen på Lets Dance ikväl då jag och en väninna ska till Varberg på en föreläsning. Rynkar på näsan Håller på Claudia.

Ha en skön fredag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Spanaren]
0

#12 Tack Kyss

Indiania
0

Godmorgon alla!Flört

Här är det fortfarande disigt väder.

#8 Krya på dig inisklo Glad

Jag skall också se Lets Dance i kväll, håller på Claudia non är suverän men Mattias är också duktig.'

#10 Programmet går i repris undrar om det inte brukar vara på lördag förmiddag, kl 10 kolla får du se. Skrattande

Önskar er alla en härlig fredag! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Sisa]
0

# 14

Ska vi se reprisen kan vi ju inte komma in hit ikväll, eller…Obestämd

Indiania
0

#14 Det tänkte jag inte på kan vi inte be att ingen avslöjar hur det gick? Det kan ju vara en bra träning för oss andra Tungan uteSkrattande att hålla tyst menar jag.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Cristine
0

#5 och #6  God mittpådagen Barnbarnen och Gunilla.Glad

#7 En citatbok, då måste en nyfiken ut och titta.

#8 Du förstör inget alls. Vi har alla sådana dagar..styrkekram.

#9 Tack för strålarna du sänder.

#10 Du ska ju dansa själv.

#12 Jasså du också missar det. Jag tror man kan se det på Aftonbladet efteråt.

#14 Här är det också disigt.ObestämdSkrattande

[MargaretaA]
0

God lunch

Strålande sol och 9 plusgrader. Nu går vi ut i skogen Cool

ha en fin fredag alla! Glad

Cristine
0

Ha det så bra i skogen Maggan!

inisklo
0

Glad…TACK TILL ER ALLA…det känns riktigt hur  NI bär mig o jag känner mig omtumlat av värmen som strålar genom skärmen o det blir så svårt,att jag måste lämna ER i nästa veckan.jaa-jaa

Jag har hämtat medicin o det är som du skriver i #9.Nu först måste jag äta det i 1 månad o sen vem vet…har haft svåra problem med magen tidigare också o tarmar..men efter som man har så mycke krämporRynkar på näsandå är det svårt alltid själv veta var man har eller inteFlörto det är inte det lättaste heller,att på en gång springa till läkaren…nu var det nästan så..

Härligt att vara hemma igen o hos ERGlado datoren fungerar som tankarTungan utejag passar på o surraFlörtså mycke som möjligt nu dom dagar..inte på söndagSkrattandedet gör jag inte nånsin.Jaa-jaa..det har jag tjatat förut(va har jag inte hunnit tjata??)Oskyldig

fotokrafs
0

Helg härligt… Sett snödroppar idag, plus att det varit för varmt med jackan idag. Får se till att skaffa vår-/sommarjacka. Nu är det dessutom en vacker rödorange himmel. Önskar er en skön helg!

zabelle
0

Godkväll allihop

Har varit ledig idag och vilken dag det varit Skrattande. 16 grader varmt och sol Cool

Har bytat däck på min bil, tvättat den och varit iväg och fått stenskottet lagat. Handlat toppdress till gräsmattan och räfsat ut det. Avslutade med ett glas vin på terassen, väldigt nöjd med dagen.

När vi gick långrunda med vovven såg vi två tonårskillar som badade i havet!! Gissar att det var ett vad av något slag, för det kan inte varit skönt.

#8 Krya på dig ordentligt!

Zabelle   

lodjuret
0

Godkväll,

Ikväll ska jag kolla på let´s dance, men först ska jag äta hamburgare…Mmm

Men idag hände en sak som både jag, familjen och katten blev rädda för.

När jag satt vid datan hörde jag hur det dunkade utanför, så jag gick och kolla och då hörde jag grannens hund som skällde, så mamma och jag sprang ut… För grannens hund har dödat katter förut, så vi var rädda att det var nån av katterna som han jagade.

Vi har kaninerna uppe i en liten paveljong(stavning) och där kom hunden och där var också min katt Curry. Han jagade den i paveljongen och Curry kom tillslut upp på staketet på paveljongen, men vi hade plast för vid kaninerna så det inte skulle blåsa in, så när Curry skulle hoppa upp och iväg så halkade han tillbaka ner i paveljongen vid hunden igen, men sen tog han satts och hoppa igen och då kom han över, så då sprang han  in.

Så vi tog hunden och gick till grannen med, och dom hade råkat släppa ut hunden för dom hade glömt stänga dörren. Men som tur var så hann inte hunden döda Curry… och han fick inte sår eller nått. Hunden hann aldrig på honom….Puh..puh jag bara skakade för jag var så rädd…mamma och jag trodde inte Curry skulle överleva..Gråter

Ojj, vad långt det blev men jag måste få tala om…

[MargaretaA]
0

Fy vilken mardröm! Skrikandes

Men skönt att höra att det gick bra Lodjuret Skrattande Katter är bra på klara sig undan hundar Flört

inisklo
0

Va bra,att katten har klarat sig.Den där bilden av katten är så bra..Tycker mycke om den bilden..det är som jag,fast jag är ingen kattFlörtmen munnen öppen nästan jämtSkrattandeGe en extra kram till Curry från mig…

[peter54]
0

God Kväll. Efter en späckad dag har jag tid att sitta här en stund innan fredagen övergår i helg.

Glad

lodjuret
0

#24 Ja, tack  Det var tur att lilla Curry klarade sig. Ja dom är nog bra på att hinna undan. Fast Curry hade ingenstans att springa undan när han var i paveljongen. Och sen när han väl kom upp då ramlade han tillbaka igen..Usch usch..

#25 Tack. Ha..ha ja den bilden är rolig…Skrattande Jag ska ge han en kram från dig!