God morgon den 24 mars
Nu är det dags efter den hårda och långa vintern att börja fylla på med vitaminer, mycket frukt och grönsaker.De flesta älskar jordgubbar. Än så länge är de utländska, men snart är den svenska gubben här också. Våren börjar i våra Svenska hem med tulpaner och jorgubbar.
Önskar er en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon alla!
Solsken idag också 
Mitt på dagen ska jag bara sitta och lapa sol i solstolen och drömma mig bort och i bakgrunden höra småfåglarnas kvitter.
Ha det/ kram Spanaren
SOL!
Idag blir det IKEA, ÖoB å lite annat.
Men först djuren.
Å kaffe.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon!
Lite gråmulet men vindstilla och fåglarna kvittrar. Det är skönt ute.
Har hittat mina enda två snödroppar som blommar. 
Ska ha min extradotter besök idag. Har varit uppe tidigt och förberett lite lunch.
Sen blir det en lång skogspromenad i eftermiddag med Silver. Han vill bara vara ute o sniffa efter löptikar just nu. Han bara gnäller här inne o äter knappt. Jobiggt är det men det går väl över. 
Ha en skön onsdag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon alla livsnjutare.
I dag är första dagen på en vecka som inte solen lyser här. Men jag tänkte att jag skulle låta er låna den en dag. I morron tar jag tillbaka den!
Ha det bra idag, vad ni än tar er för med!
Omtänksamt GunillaF!
Vi tackar och tar emot!
# Tack Gunilla jag ska ta vara på din dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#6 *fniss*
….jaaa..tror du på det själv.Nu när den är här får du inte den tillbaks bara så där
utan fajt
Jätte trevlig o bra dag till er alla från oss alla…Kul att börja degen så här nääääääää jag menar dagen förstås

Godmorgon!
Så positivt Cristine…att tänka på jordgubbar redan! Håller med Chik, MUMS…Låter som du kommer att få en skön dag, Spanis…hellre så än att som Mammzing springa runt i affärer…Jobbigt för dej Ann, men också jobbigt för Silver. Hoppas ni får några sköna timmar i skogen…
Gunilla, jag har lånat din sol idag…men jag tänker inte lämna tillbaka den imorgon!
Ha en skön onsdag alla!
Godmorgon!
Gunillas sol lyser i Malmö också!
Igårkväll tog jag hunden med mig och joggade för första gången i år. Trodde att konditionen var helt körd i botten men blev positivt överaskad. Har nog lyckats bevara kondisen med långa snabba promenader under vintern. Ska försöka få ihop ett gäng och springa vårruset i början av Maj.

Ha en bra onsdag!
Zabelle
Låter härligt, Zabelle…att jogga alltså…så jogga på…Kramis! 
Godmorgon på er!
Soklen lyser med sin frånvaro än så länge. I dag skall brorsan och jag åka på sjukbesök till vår kära farbror.
Ha en fin onsdag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Gunilla! Solen lyser rakt in i mina ögon just nu och försvårar skrivandet en aning. Men det gör ingentig alls - det är bara trevligt! 
ha en fin onsdag alla!
Nu fattar jag varför solen går och kommer hos mej,ni fajtas om den och jag sitter precis mitt emellan. Rena dragkampen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hej svejs
Minsann om det inte kommit lite sol som svagt tittar fram i det gråa. Och vet ni, ni kan sluta fajtas för på fredag kommer den till mig med 12 plusgrader och klarblå himmel. Men ni är så välkomna till småland och hälsa på den - jag bjussar gärna på fika hi hi ;)
Idag har jag satsat på livskvalitet! Jag har piffat upp mig och målat på ett stort smajl på läpparna för idag ska jag bara njuta. Njuta av att finnas till och känna att det bara finns gott i världen - om så bara för en dag! =)
Låna gärna min härliga onsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

#17 LÅter underbart Elpida 
Jag tror inte ens vi behöver fightas om solen, den räcker till hela vårt land och bra mycket mera
Jag önskar alla massor av varm och skön sol 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Soligt och skönt!
Drömde i morse att jag gick en annan väg än den jag brukar för att möta maken, efter att ha gått en bit var det fullt med blommor längs vägen.. så jag tog fram kameran och började fota eftersom detta måste jag ju visa på Livskvalitet-sajten.
Men som sagt det var bara en dröm, men kanske skall gå
en omväg med kamera ändå… i fall att… 
Gör det fotokrafs…uppfyll Din dröm!