God morgon 22 Mars
Godmorgon,
Gunilla och Ni som vaknar sen…vilken underbar bild, Gunilla. Påminner om våren, som hos mej är täckt av snö…men idag snöar det inte, så kanske får jag se solen och den ljusblåa himlen igen…
Ha en fin dag, denna första dag på denna nya vecka!
Strålande sol!
Bedövande vackert.
Men ändå ett bakslag på snösmältningen som kommit så långt.
Lite seg i kroppen efter all snöskottande igår.
Baka limpa, jobba hemma å disken från igår står på programmet idag.
Ha en bra dag alla!
God morgon! H
Här lyser solen för fullt men det ser ut att ha snöat under natten för vägen är vit. Varje gång gräsmattan kommer fram så snöar det..nu har det hänt 4 gånger.Men hoppet lämnar mej inte.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon. Fem minus, 20 cm nysnö att pulsa i, men soligt 
Hästhovsört, ljuvlig bild att få mötas till
tack Gunilla för det.
Tjillevippen på er förresten
och det blåser och solen skiner.
Ha en bra dag/ kram Spanaren
Ps Det tar lite tid att sköta om sin egen hemsida så orden tryter här ibland *ler*
God dagens.. Vill bara önska er en bra Måndag….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon allihop
Tillbaka på jobbet efter en härlig helg. Full fart mot nästa 
Ha en härlig dag
Zabelle
Godmorgon!
Härligt att ni har sol här lyser den med sin frånvaro än så länge.
Gubben är hemma från jobbet genomförkyld, jag är också lite hängig men bättre än i går.Skall försöka snygga till det här i dag.
Härlig måndag åt er alla!
" Var nära naturen - var när dig själv "
#8 Du får fullt upp nu då med en sjuk karl i huset!
Dom blir ju såååå sjuka, stackarna!
Godmorgon alla!
En gråmulen dag men plusgrader.
Åka till skogen med Silver är det enda som står på programmet idag. 
Ha en skön måndag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon
Solen skiner och nu syns det tydligt vart det har fuskats med städningen i vinter. Så då vet ni vad Maggan ska göra i dag.
Ha en skön måndag alla ni andra 

God förmiddag!
Fast jag inte är glad åt bakslaget i vintern, kan jag ändå inte låta bli att tycka att det var såååå grant i morse! Slät vit nyfallen snö, gnistrande vitt och denna starka marssol som tar fram alla pastelliga nyanser.
Dagen började bra i och med att jag hade särbon hos mig, fick en stunds mys i sängen i morse och pussar vid busshållplatsen innan vi skildes. Är trött men ändå glad, har nynnat på operaarior ur Trollflöjten hela morgonen.
Det blir nog en bra kväll också!

Godkväll… ska ikväll ut och äta med det som kallas för syjuntan, det var länge sen vi sågs så det ska bli trevligt, hoppas jag.
Kalllt ute, riktigt bitande, ska leta på något varmt att ta på benen när jag cyklar.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Nej, det här har varit bland den värsta dagen i mitt liv… Jag och min syster har väl aldrig kommit bra överens… Jag har genom åren parerat mycket genom att tänka och agera enligt att… Jag sänker mig inte till hennes låga nivå - vill hon spela i den låga divisionen - var så god… Jag tänker vara klokare än så och sätta mig över det hela…
I dag gav hon sig då på min 9-årige son
Jamen hur lågt kan man sjunka? Och ja - det gjorde ont - Hur försvarar man sig mot sånt här? Tar gärna emot alla era kloka råd! Just nu är jag förtvivlad..
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
"Gav sig på"? Slog hon honom?

Nej hon sa att han skulle gå hem och duscha för att han stank… Vilket han verkligen inte gjorde… Tidigare har hon kallat honom ovanligt otrevlig och obehaglig unge - ja… listan kan göras lång…
Saken är den att han är en fin kille, och han stinker inte! Däremot kommer jag och min syster aldrig överens om något - hon är frustrerad över att inga elakheter mot mig biter längre . då sänker hon sig till denna nivå…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Jag skulle se till att hålla ett mycket stort avstånd mellan min son och syster om jag var du.
Jag hade en närstående som var likadan. Det slutade med att mina barn aldrig fick umgås med vederbörande utan att jag var med och dom gånger personen i fråga ändå var dum mot något av dem gick jag direkt till motattack och hotade med att vi skulle sluta komma på besök om det inte blev skärpning. Det var också ett sätt att markera för barnen att jag stod på deras sida och inte accepterade orättvisa och felaktiga påhopp på dem.
Fy sjutton hur kan hon ge sig på ett barn och säga dessa saker, jag skulle sagt att stanken kom från hennes mun. Varför träffar du henne över huvudtaget?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det undrar jag med…Varför träffar du henne…
Det måste bli att värna din son som är det viktiga här.
Alla gånger!
Jag säger som de andra varför träffar du din syster? Du klarar dig säkert bra utan henne och din son skall inte behöva ta emot sån skit
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "