Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 378 ggr
[Sisa]
0

Röd ibland!

Mej veterligen är människan det enda djur som kan rodna…och som har anledning att göra det…

Är det något ni gör ibland…rodnar ?  Skäms

[GunillaF]
0

Jag kan känna att jag blir varm om kinderna men det syns inte. Både på gott och ont.SkämsFlört

[Spanaren]
0

Det har vuxit bort Flört

Minns då jag var ung, för då hade jag ganska så lätt för att rodna och det upptäckte några karlar där jag jobbade *fniss*.

De brukade reta mig för det!

Till slut och varje gång jag såg dem så rodnade jag utan att dom sade något, till deras stora glädje Glad

Jag och numera "tjej/tanten" blev tuktad och rodnaden försvann efter något år.

/kram Spanaren

chik
1

sisaFörvånad  Skäms

Nä inte rodna. Men blir röd som ett stopljus. Av hormonerna som lämnar min kropp.

Håls på att byggas om till något annatGråter

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elpida
0

Jag rodnar ganska sällan, på jobbet har vi ganska högt till tak när vi skojar och skämtar. De gånger jag rodnat är det för skitsaker?? Jättekonstigt för det har absolut inte varit saker att rodna för. Fast oftast blir jag bara varm om kinderna som Gunilla…;)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Hoppfull
0

Jag blir knallröd i tid och otid! Extra när det är spända situationer. Men jag vet inte om det är rodna jag gör eller bara att det är någon form av stressreaktion.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

fotokrafs
0

Jag blir röd också rätt ofta tror jag.. känner iaf hur det bränner i kinderna när jag är i situationer jag känner mig lite obekväm i.. där jag vill göra bra intryck.. HA ha..

Cristine
1

Nej jag rodnar inte men jag tycker det är sött när någon gör det.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Branneli
0

När jag var yngre & mycket mera blyg Skäms..

Men nu Cool….nää, endast rodnad när jag bränner mig i solen Oskyldig

zabelle
0

Har växt ifrån det tror jag. Det ska nog mycket till om någon ska få mig att rodna. Tyst

Zabelle   

[MargaretaA]
1

Nej jag rodnar sällan. Inte ens när jag var tonåring. Men jag minns klasskamrater som rodnade flera ggr om dagen - stackarna vilket elände de hade Förvånad