God morgon den 10 mars
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon alla.
Fin bild cristine, dom färgerns gillar jag..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja, där, Cristine skulle man vilja dricka sitt morronkaffe!
Idag blir det städning. Döttrarna och jag har enats om att ta lite garderober med " bra att ha saker " under uppsyn.
Laddade igår med sopsäckar på affären.
Nu ska skiten bort.
Sån här våryra är det skönt att drabbas av.
Men först kaffe och en stund här.
Måste även ta itu med särbons domningar. Han domnar bort i mun och tunga mer eller mindre hela tiden.
Tog prov i januari och skallröntgen men bara fått veta att dom hittat
" vissa förändringar ". Å det var en månad sen.
Ska försöka hitta nån som vet nåt…..
Ha en bra dag alla!
God morgon!
Det lät inte så kul Mammzing med din särbos problem och jag hoppas att det löser sig till det bästa.
Uppe med tuppen och det är skottat och klart 
Ha en bra dag alla/ kram Spanaren
Godmorgon alla morgonpigga!
Här är det kallt, men solen är redan uppe och lovar vackert väder…
Sitter just och avnjuter frukosten och funderar lite över dagen som ligger framför mig. Det känns så skönt att kunna sitta här i lugn och ro och njuta av morgonen.
Låter inget vidare med din särbos problem Mammzing. Hoppas att ni kommer tillrätta med det.
Önskar er alla en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina

God morgon alla LK:are!
Här är det lite småkyligt och mulet men det finns förhoppningar…=)
Idag är det mötesdag hela dagen =(. Konferensrummet är så jäkla kallt så det gäller att ta med fleeceponchon och massor av varmt thé.
Hoppas ni får en vacker onsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon på Er!
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör. Halsen känns tjock, näsan droppar och med lock för öronen hör jag nästan inget…Jag är förkyld, så nu blir det att vila några dagar…Snön som rasat ner utanför får klara sej själv…
Nu har jag gnällt av mej lite…känns lite bättre. Sen har jag ju er, att fördriva tiden med…
Ha en bra dag!
Godmorgon allesammans !
Jag är så lycklig ! 1/6 har jag av vår fina regering blivit frisk förklarad…. tvärt emot läkarnas bedömningar.
Tänk vad jag längtar att få vakna morgonen den 1/6 med en ny kropp !!!, en kropp som inte känner smärta en kropp som gör det jag vill och kanske finns heller inte några operationsärr kvar.
Kan ni känna min förväntan!!!
Äntligenska jag kunna göra allt det jag fått avstå ifrån under 10 år.
Sverige är fantastisk och sittande regering utför mirakel ! det ni !
God morgon på er!
Hos mig är det +5 grader och det droppar så bra från taken. Fåglarna sjunger som igår, sin vackraste melodi!
Krya på er ni som inte mår så riktigt bra.
"Fånga dagen"!
# 7
Bara det att vår regering aldrig ser verkligheten…
#7 Jag blir så förb….ad att hälften är nog. Lika bra att sätta på ett plåster så jag inte går i taket över dessa felaktiga bedömningar av sjuka människor
/kram Spanaren
….
….
… för benade fiskar,måste man nu varje morgon börja så här men den är lilla "låda"
…men trots allt fisk o ben 
GOD MORGON ALLA!
Hoppas,att dagen bli bra var ni än gör,o är osv framåt.
Jag är lite stressat o får åter komma..senare.Ville bara komma o kolla,att allt är bra med er innan det kommer nån error eller vilken J…….ekorre det nu är
som stör min friheten med "låda"livet murr-murr-murr o pjäk
Jag ska iväg nu… Hej hallå..den har inte stör allt allafall jag är trots all nyförtiden KVINNA MED TUMMEN UPP

#7 Nillan - vad säger man? Förutom alla fula ord som rinner igenom huvudet. Man blir aldrig klok på hur det tänker - eller inte tänker ska jag väl säga.. Nåja, vi vet ju alla här hur sanningen ser ut! *kram*
#6 Sisa-vännen - kryp ner, drick varmt och pyssla om dig ordentligt. *Krya-på-dig-kramar*
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon alla!
Det är sol här i dag också, min bror och jag skal på sjukbesök hos vår farbror.
#6 Krya på dig Sisa!
#7 Nillan, det är för jäk…t att de inte kan använda sina små grå 
Vad kan vi göra, det är ett sjuk samhälle vi lever i med tanke på de som styr…..
Önskar alla en fin dag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla vänner!
ja när man läser nillans så blir man verkligt förbannad! det är många som sitter i samma situation just nu och det är fullständigt omöjligt att först hur regeringen tänker 
Här är det äntligen onsdag igen. jag antar att det är det även hos er andra. tiden går så fort så man hänger inte med. Nu när det äntligen är vår får tiden gärna gå lite långsammare.
Gör det bästa av dagen!
God förmiddag
#0 Vilken fin bild Cristine, kan riktigt känna kaffedoften.
#2 Låter riktigt otäckt med domningar. En bekant fick något liknande och det visade sig vara borelia. Hoppas ni kommer till rätta med vad det är.
#5 Luftkonditionering… Kallt dragit och elendigt, på mitt jobb går alla med extra tröjor och vi funderar på "torgvantar" så man inte blir stelfrusen om fingrarna när man jobbar vid datorn.
#6 Krya på dig Sisa!!
#7 Ja vad säger man… vet inte om jag blir mest ledsen eller arg. Man ska inte behöva bli motarbetad när man inte är frisk.
Måste berätta… jag har koltrastar som börjat bygga bo i min trädgård. Trots att hunden ofta är i trädgården verkar de inte bli avskräckta.
Ha en bra dag allihop
Zabelle
# 7 Håller med dej!
Sverige är fantastiskt eller hur!
Nåt liknande hände en kompis, hon äter cellgift för sin reumatism och klarar vissa dagar inte av sej själv.
Men jobba det ska hon. På alla möjliga jobb, även sånt som hon aldrig gjort tidigare.
Hoppas min särbo vaknar och har drömt sina domningar, det borde staten kunna fixa.
Styrkekram!

Hej hopp!
Mammzing #2 glöm inte kolla nacken på sambon, jag hade domningar för ett antal år sedan och trodde till slut att det var en hjärntumör. Ena sidan hängde lite och jag nöästan dreglade osv. Men jag testade att gå till kiropraktorn först och då var det en kota som var sned, av den bildades det en muskelknut osm stängde blodtillförseln till ansiktet. Så efter 20 minuter hos honom var jag fullt frisk igen
Så det är bra att kolla även sådant.
Nillan #7 Tänk om deras fantasivärld ändå vore sann, att alla vi sjuka blev friska bara det stod så på papperna! Jag inga skulle bli så glada som vi som är sjuka… fast säg inte det till någon för vi fejkar ju bara våra tillstånd och BLIR friska om vi bara får pappaer på det…
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
- Godmorgon Kära vänner…
Blir ledsen när man hör hur människor blir behandlade idag av regeringens påhitt….
Tänker på dig nillan, jag ska ut jag med efter sista april få se vad det blir de hittar på. De trampar på människor som redan ligger….
Krya på dig goa Sisa, fram med näsdroppar och papper och varm dryck och VILA…
ha en bra dag allihopa…
kram Jile

Hahaha JILE !
Tack för alla kryapådej-hälsningar…jag mår redan bättre…
Godkväll!
#7 Ja är det inte fantasktiskt att vi har en regering som kan trolla.
Det är för bedrövligt hur dom beter sig mot sjuka människor. 
Hem kommen efter att varit hos min extradotter. Vi har ätit gott o myst tillsammans med hennes lilla dotter hela dagen.
Ni som är krassliga krya på er under natten.
Ha en fin avslutning på kvällen. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag är en av dem som gick i taket när regeringen blev vald. De har ingen respekt alls för de sjuka. Man önskar ju att de fick sådana krämpor själv men de har ju pengar och privat läkare mm.
Sitter här och äter Pata negra (spansk torkad skinka) och då kunde jag inte låta bli att göra sangria så skål på er!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#22 Säkert bara jag som inte vet, men hur gör man sangria? 
Zabelle