Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 312 ggr
zabelle
0

It´s me or the dog

Vi är ju en hel del härinne som har hund. Brukar ni titta på Viktoria Stilwell på Onsdagar kl. 22:00 i Tv 3?

Synd att det går så sent, men man kan ju se det på TV3 play också.

http://www.tv3.se/program/its-me-or-dog

Zabelle   

[GunillaF]
0

Jag har hund men ser sällan på Tv. Tror jag sett programmet någon gång för länge sedan.

[Sisa]
0

Nej…det har jag missat…Obestämd

[MargaretaA]
0

Jag brukar titta ibland. Hon är väldigt duktig Glad

Det är lustigt för hon och Caesar Millan jobbar väldigt olika, men uppnår ändå samma resultat (som jag har sett i allafall) Förvånad

zabelle
0

#3 Fast hon behöver aldrig bruka "våld" i någon form Glad Hon har väldigt mjuka metoder och det gillar jag.

Hade jag använt mig av Caesar´s "låtsatsbett" som han gör med handen, hade jag skrämt livet ur min hund tror jag.

Zabelle   

[MargaretaA]
0

nej det är det jag menar - mina hundar har i varje fall aldrig fattat några låtsasbett Obestämd

Moa-16
0

Hon är väl okej.. Lite jobbigt att titta bara. Så synd om en del vovvarna där. Ägarna är ju helt bakom flötet,hehe.

Men Fredrik steen är favoriten av hundtränare på TV. Än sålänge ;) Blir lite skillnad när det är från olika länder. Är iofs oftast ägarens fel att hunden ses som "problemhund"  Inte konstigt att hunden blir tokig när ägaren går ut med  hunden 2 gånger i månaden…

AnnL
0

Jag brukar titta på henne. Hon är jätte duktig och väldigt mjuk i sina metoder. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.