Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1554 ggr
inisklo
0

Jag är så nyfiken???

Juu-u  hur ska jag nu presentera min fråga???Obestämd

Som vi alla vet är det  såååååååå många som "surrar"tillsammans med mig lite i olika sajter osv..det är väll inget fel?Obestämd

Det är väl inget fel heller,att hysa varmare känslor till nån sajt än nån annan sajtSkrattandeo ändo trivas lite i vimlet var man en är…Flörtså att sägaFlörteller ska man hålla sig hemma o vänta,att man blir matat därTungan ute

Jag o mina frågor???..TACK ATT JUST DU VILLE SVARA..

[GunillaF]
0

Det är klart att du ska vara på olika sajter och "surra" om du tycker det är trevliga och intressanta ämnen som tas upp. Det berikar ens liv.

Att man känner sig mer hemma och trivs bättre på en del sajter tror jag att alla känner. Förhoppningsvis på Livskvalitet! Tungan uteFlört

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inisklo…

Välkommen till Livskvalitèt…en varm och härlig sajt, med lika varma och härliga människor…

Jag vet Du kommer att trivas!

zabelle
0

Så är det nog för många av oss att man är inne på flera sajter.

Bara kul tycker jag, man lär känna nya människor genom sina olika intressen.

Zabelle   

inisklo
0

Glad…Tack Sisa…jag har varit här tidigare o känner alltid när jag kommer på besök..att jag värkligen är VÄLKOMMEN….jag lovar,ett det känns jätte braGråter……Skrattande…Gråter…Skrattande…jag vill KRAMA ER ALLA O… tårka min näsa..nånstans..för jag gråter sååååååå…men det är av glädjen o att jag är inte ensam…jag har ju er..skönt…

Jag har varit såååååå osäkert för jag fattar inte riktigt detta "låda"livet..o att jag på nåt vis måste bara "gå"förbi om jag träffar bekanta på nån annastans osv osv…

Fattar inte riktigt heller,att det är massor med folk som kan även läsa min text…Gråter…att…genom "lådan"kan ljus o värme komma….

Nej…ny ska jag skärpa mig…o tårka tårar o själv klar näsan..Oskyldig……………………TACK….TILL ER…ATT NI FINNS

Hoppfull
0

Ja jag instämmer med de andra här. Det är väl bara bra att besöka olika sajter och skaffa sig mångas syn på saker. Det är så vi utvecklas.

Sedan är ju sajterna levande och förändras över tid så ställen man trivts kanon bra på under en period kanske inte längre ger en det man söker efter en tid och då är det enbart postivit att gå vidare anser jag.

Är det sedan människor man vill tala extra med så finns ju pm-funktionen som ett bra komplement.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[peter54]
0

#0 Jag tror inte att jag förstår frågan SkämsTystGlad

inisklo
0

36 Tack… ta bara till dig självFlört….Tungan ute

inisklo
0

Skäms…se nu va snurrig jag blev..när en man kommer i närheten…#6 o inte 36Tungan ute

[MargaretaA]
0

Det är väl bara att ha många att surra med på olika sajterGlad

Men sedan så tror jag det är ganska vanligt att man har en speciell sajt som man känner sig mest hemma på. Jag har då det i allfall Flört

[Sisa]
0

# 0

Du är nyfiken…och jag är minst lika nyfiken…hur hittade Du hit ? Alltid lika roligt att veta….Glad

Branneli
0

Jag är också på fler delar av detta forum & "plitar" Glad

En del av intresse & en del av trivsamheten….

Det finns ju så många "ifokus"

Toppen Glad

Sen stöter jag ju på en "kändis" här & var Glad

inisklo
0

#10 Glad     jaa-a…ska jag brätta…Tungan ute….Det var en gång ett sajt som jag kallade "hem sajten"

Nå om jag kommer ihåg rätt då var det en fredag kväll(förra året slutet av sommaren-hösten) o jag kände mig så ledsen o övergiven….alla mina vänner var borta med vinden…

Huhuuu..hallååååå skreg jag..trodde aldrik,att nån skulle höra mig…men som sändt av ovan kom mammi o hämtade mig hit.

Det var lite si o så om vågade följa med…stanade kvar en stund till där hemma o väntade om nån av dom skulle komma o göra sällskap till mig men..nej.Rynkar på näsan

Då tog jag mig friheten o kom hit o letade rätt på mammi..jag skrev inlägg o då mötte hon mig…o sen kom alla härliga kram goa människor o då var jag här på besök…nån tid…

Sen rantade jag ront ront ront o gör det en..ingenstans har jag nån ny hem.Jag är hemlös..jag är överallt o ingenstansObestämd 

JAG ÄR FRI ATT SURRA ……..sur..sur…såååå…inte mer nyfigen…Flört

Moa-16
0

Måste ha missat frågan i inlägget. Eller så är jag lite efter som inte förstår den(A) Om det är fel att du "surrar" på sajter:bigeyes: Eller? Jo, det är väl okej, eller? kanske? Blir lite förvirrad,hehe ;)

Cristine
0

Jag tittar mej också omkring och skriver då och då eftersom jag har olika intressen. Det är ju bra att det finns så många olika sajter på samma forum.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

inisklo
0

GladHärlig…härligt…då behöver man inte ursäkta om man råka knuffas..man kan bara leeeeeeeeeeeeeeeeee STORT….

TACK SKA NI HA…känns som jag redan har tappat några kilon tillFlört…fast nu ska jag äta…silivip…

men det känns så bra nu…ärligt jag har haft lite ångest av olika saker o just hur folk ser en när man surrar lite över allt osv..

MEN DÅ SUR-SUR-SURRAR VI ALLIHOPPA PRESIS SOM VI VILL O HUR MYCKE VI VILL O NÄR VI VILL Förvånad……sabla maten blir kallTungan ute

Hoppfull
0

Jag tror att själva tanken med forum är att man ska kunna delta lite överallt. Det är ju därför man blir medlem på hela iFokus när man bli medlem. Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

AnnL
0

Välkommen inisklo.

Håller med övriga. Jag är inne på många andra sajter o surrar som jag har intresse av. Roligt att träffa nya mäniskor som delar samma intressen. Glad

Men sen har jag min favoritsajt.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Moa.Du är inte förvirrad.Skrattande

Inisklo..Hello på sig..Vist skall du lulla runt o kolla läget.Det gör vi ju allihop.Men så är det för mig att Livskvalitet känns som min huvudsajt o på dom andra är jag bara gäst.-eller vad jag menar…

ja du är välkommen här i alla fall.

Lena.P är jag i verkliga livet.

inisklo
0

SkrattandeChik…Din lilla lustikurre…alltid så på hitti..har du lånat musen från Mus i fokusSkrattandeeller är den råtta???Obestämd

Bra..då lullar jag som vanligtFlört

Cristine
0

Skrattande Gör så du Inisklo..lulla runt och så har du din utgångspunkt här!Flört

inisklo
0

# 20 Skrattande…heh..heh…lätt,att säga SÅ DÄR när jag nästan har fasnat här heltFlört

lulla runt jag som skriver rontSkrattandedet blir som extra krydda ovan för brödet..om man inte har annat att lägga på där menar jag…när jag inte kan skriva rätt..ni får lite mer på lägg på detta vis o hih-hii skratta… för det gör jag…

försöker kolla iblad i min ordbok,att det skulle inte blir helt åt h….Tungan utemen jag är så upptagen,att nästan aldrig hinner riktigt sån..att kolla om jag river rettSkrattande

silivip

Cristine
0

Det är okay, vi förstår dej ändå!Flört

Anders 50
0

Hej inisklo!

Surra på du!  Alltid kul att läsa det som du skriver!  Skrattande

Här är det inte så noga med rättskrivningen…vi förstår nog ändå! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

inisklo
0

Glad…..TACK TILL ER ALLA…DET HAR VARIT SÅ HIMMELENS BRA DAG…MÅNGA SAKER O TING HAR BLIVIT TYP AV KLARAT…..

DET BLEV LÄTTARE INOMBORDS,ATT MAN KUNDE KLÄ TANKAR TILL ORD,O DELA MED DETTA…..ATT BAKOM ALLT SKOJ HAR DET VARIT MYCKE ALVAR AALTO OCKSÅSkrattande…NU ÄR DET OK O VI KAN AV SLUTA DEN HÄR TRÅDEN,FÖR I MORGON ÄR EN ANNAN DAG O NU VET JAG..VI ALLA SURRAR MER ELLER MINDRE…

DET ÄR INGENTIG,ATT ÄLTTAObestämdELTTA MER…Obestämd2 T ELLER…Skrattande…JAG TYCKER ATT VI KAN HA PUNK HÄR NU…FÖR NU LÄMNAR JAG ER…

HÖH-HÖÖ SÅ ÄR DET…JAG GÅR O LÄGGER MIG FÖR DET HAR VARIT SÅ INTENSIV DAG TILL GAMLA TANTEN INISKLO O JAG VILL INTE…. URSÄKTA NU… SÅ MYCKE HAR ER MED MIG TILL SÄNGEN OCKSÅ..Skäms

DÅ SÄGER JAG HÄR GOD NATT ALLA SOV SÅ GOTT O DRÖM OM MIG…Tungan uteJAG MENAR SÖTA DRÖMMAR

[GunillaF]
0

#24 Hahahaha…sov så gott du med Inisklo! Skrattande

Moa-16
0

#24 Hehe, rolig du va då ;) Men använd helst små bokstäver. Blir så mycket på än gång annars:-P