Ta en funderare
Suck…. Jag tycker att det kommer varningar, oftare och oftare vad gällande smittad kyckling. Äter ni kyckling ofta eller har allt skriveri fått er att avstå.
Jag brukar strunta i alla varningar i media. Jag kör på som vanligt och äter det jag alltid har gjort
/Maria
Äter ursprungsmärkt kyckling härifrån. Jag tycker att ska man köpa varor från andra länder så sk det vara sådant som absolut inte finns här, och inte kött.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det här verkar gälla importerad kyckling. Jag köper bara svensk kyckling och väljer aldrig kyckling på restauranger och gatukök.
Så ja… jag gör nog som vanligt. Det blir kyckling en gång i veckan ungefär. Det är gott!

Jag köper oxå uteslutande svensk kyckling. Det är ju ofta larmen handlar om importerad mat och jag avstår från sådant så mycket det går, särskilt kött.
I övrigt älskar jag kyckling och bakterierna dör ju om man tillagar den på rätt sätt.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Jag är mkt noggrann med hygienen när jag tillreder kyckling. Har peppar peppar aldrig blivit sjuk av den!
Tilläggas kan att jag är noga med att byta disktrasor ofta också, samt kökssvampar och kökshanddukar.
Haha, jag är nog ganska slarvig med det mesta men jag har heller aldrig blivit sjuk
/Maria

#7 Samma här, jag är urslarvig utom när det gäller att råvarorna ska vara svenska. Jag sparar rester länge och äter ofta väldigt gammal mat… jag är av den åsikten att så länge maten smakar bra och är ordentligt tillagad/uppvärmd så är det ingen fara. Jag har heller aldrig någonsin blivit magsjuk av mat!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Är gift med en kock - och han hävdar att om kycklingen bara tillagas rätt finns inget att oroa sig för.
Samma skärbräda får naturligtvis inte användas till ev. rotsaker/grönsaker. Denna ska dessutom antingen köras i diskmaskinen eller diskas med klorin.
(Kockens resonemang…)
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Jag äter bara svensk kyckling och svenskt kött och vi äter kyckling ca en gång i veckan. Så vi äter som vi alltid har gjort.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Äter bara svensk kyckling. Jag äter som jag alltid gjort. Bryr mig inte om alla varningar i media.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Kycklingen ska absolut vara svensk!
Det kött vi köper är gris och det är svenskt, någon gång dansk fläskfile, och viltköttet är naturligtvis svenskt. (egentillverkat) 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag fortsätter också som vanligt…med svenska produkter.