Fredagslivskvalitet
för mig:
… är att komma hem från jobbet, genomsyrad av glädjen att ha två lediga dagar och två sovmorgnar framför sig.
… är att fylla kvällen med idel trevliga saker, som ngt gott att äta och dricka och favoritsysselsättningar
Vad är det för dig?
…att kanske någon av sönerna dyker upp eller någon annan ur släkten.
…att sitta här med er.
…att ta fram mammas gammla kokböcker och försöka laga tiil något Svenskt( nu ska jag lära mej)kanske kallops eller något liknande.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Det är en god middag med familjen, ibland med gäster ibland bara vi. Och sen sitta och samtala och bara njuta av vetskapen att vi är lediga tillsammans ett par dagar 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Eftersom gubben har lediga fredagar fortfarande så blir jag ofta förvirrad och tror att det är lördag på fredag. Det har jag faktiskt trott hela dagen idag.
Men det är skönt att det lugnt. Vi brukar hitta på något gott att äta på kvällen och han tar en öl och jag gillar vin. Ibland är någon av barnen hemma och vill umgås och det är alltid trevligt.
på kvällen brukar jag springa mellan Let´s dance och datorn, för att hinna fredagsmysa med er också - då får man dubbelmys 
Fredag för oss här är att vi slappar eller har främmat.Sen så går helgen i lugnets tecken.o så tv…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Fredag betyder att jag oftast får veckans myssamtal från yngre sonen när han är på väg från jobbet så även denna fredag 
Ledig kväll… godmat som ibland är köpt för att spara arbete… lägga mig sent, sova länge, skrota runt, ja känslan av att få vara som jag vill … koppla av
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fixa kvällens bestyr snabbt så att man kan äta lite gott och mysa med barnen i soffan.Gärna somna in så där skönt i soffan 
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Fredagen är fylld av skön känsla inför helgen. Tyvärr är jag oftast helt slut och det blir tidigt i säng.
Det retar mig lite men fredagen är den dagen jag är som tröttast
/Maria