God morgon 19 februari.
Jag önskar er alla en underbar weekend.
Jag hoppas du kom fram utan problem Gunilla!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon på er 
Vilken söt bild Cristine !
Härlig morgonrunda med Svea… massar av snö, så det blir att skotta.
Hur som helst det är underbart vackert och jag blir lycklig av att min värld är vit.
Jag önskar er en härlig fredag !
Godmorgon ni vakna, och ni som vaknar sen!
Fredag…visst är det skönt ? Fast jag ska jobba ikväll, så här blir det inte mycket fredagsmys…Snöar gör det ute, och blåser…jag brukar också gilla då allt är vitt, men just nu vill jag det ska bli grönt! Allt blir så mycket enklare då…
Trevlig Helg!
Godmorgon på er!
Även här är det vitt och vackert, men det har slutat snöa nu och är alldeles lugnt och stilla…
Hoppas att du kan ha lite fredagsmys på jobbet istället Sisa 
Önskar er alla en härlig fredag!
Med ljus och kärlek... Tina
Hon hoppar in då och då..hon har väl sina vänner hon går ut med som är roligare än att sitta här med oss gamlingar.
Ingin ide att ta ut bilen idag.
Får jobba hemifrån.
Kan vara lite mysigt det ochså.
Handlade och bunkrade ju igår så vi klarar oss.
Morrondan skulle bli likadan.
Ha en bra dag alla!

Hallå hallå!
Härligt att se att ni är uppe och på benen. Jag hoppas alla sjuklingar börjar krya på sig!
Sisa, glömde skriva igår hur fin din nya Avatar är!!
Chik, jag har oxå hellre snö och kallt än grått och blaskigt =). Far inte så illa av snön (så är det inte jag som skottar heller…)
Idag blir jag hämtad av maken och lilltjejen - skönt att gå lite tidigare för den här veckan har varit lååååång!
kram på er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Fredagsmys på jobbet…vill gärna berätta. Jag jobbar på ett äldreboende…
Vi dukar fram chips, ostbågar och lite vin. Sätter på en video med dansbandsmusik, och bjuder upp våra gamla, dementa till dans…Dom bara älskar detta!
Vi började med det här i somras, då vi hade många unga flickor som sommarvikarier…Ungdomar är jätteduktiga att komma med nya ideér…In med lite nytt, det gamla är så tråkigt! 
# 8 Jag har ju börjat om på nytt härinne…då måste jag ha en fräsch avatar…kul att du gilla den! 

Godmorgon på er!
Har sovit länge i dag och när jag tittar ut ser jag att det kommit mycket snö, snöear fortfarande.
Jag som tycker så mycket om den vita snön tycker att det räcker nu.
Önskar er alla en mysig fredag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

#9 Så härligt det låter!
Det har nog förr funnits en attityd att gamla ska behandlas som barn… inte få göra vuxensaker som dricka vin osv. Det är så himla skönt att höra att det är ändrat nu tycker jag… jag menar snart är man ju där själv och tänk en midsommar utan snaps och en jul utan julöl
För att bara ta något exempel!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Hej på er!
Jag kom fram till dottern vid 23.30 igårkväll. Det var "snorhalt" och mycke snörök. Så gott som hela tiden var det köer efter E4:an. Det gick för det mesta bara mellan 60 - 80km/tim. Suck! Jag fick två "bredställ" och kast så jag trodde att vi skulle åka åt fanders, men det gick bar. Det enda var att mina ben blev som spagetti!
Nu strax åker jag vidare till Fjugesta.
Ha en trevlig helg allesammans!
Godförmiddag!
#9 Vad härligt att höra vad ni gör för de gamla. Vad glad jag skulle bli om jag fick dansa o få ett glas vin på fredagarna även när jag hamnat på hemmet. 
#12 Skönt att höra att resan gick bra. Fortsätt att köra försiktigt.
Här ska det ut och skottas snö igen innan nästa oväder kommer.
Försökte mig på promenad i går eftermiddag men det blåste o snöa så inte ens hunden ville vara ute. Hoppas jag kan ta mig en tur idag innan ovädret sätter fart igen. Börjar bli less på dettta evinerliga snöande och blåsande. 
Var rädda om er denna fredag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Nu åker jag till jobbet, och gör mitt bästa för att förgylla fredagkvällen för mina gamla vänner…snöstorm ute, hoppas jag inte halkar av vägen bara…
Ha en mysig fredagkväll! 
#12 Usch så otäckt det låter Gunilla, kör nu i 50 om det behövs.
#14 Kul jobb Sisa med vin och dans precis som i Spanien.
God eftermiddag på er.
Det har vaarit full rulle i dag med skogspromenad och en massa ärenden på olika ställen.
Nu är jag äntligen hemma igen. Kycklingen står i ugnen, hundarna har fått riktiga märgben att tugga på och kaffebryggaren puttrar så snart ska jag ha en mysig stund med att läsa igenom alla trådarna här 
ha en mysig fredag vänner!
Hej hej!
Har hunnit med en tur in till stan och shoppat lite. Gått långrunda med vovven och njutit av min lediga fredag.
Här har det inte snöat mer än lite lite idag. Skönt!
#5 tror också att Moa har annat för sig en fredag, hon kommer säkert in här igen, hoppas jag!! 
#12 kör försiktigt Gunilla!
Ha en härlig fredagkväll.
Zabelle