God morgon 9 februari
Jag fick väcka tuppen i dag 
En ny dag gryr och kaffet är nybryggt. Det är alltid trevligt att ha en dag som ett oskrivet blad framför sig.
Jag har en del telefonsamtal jag måste ringa - det är tråkigt. Sen ska jag tvätta. Resten får komma som en överaskning.
Skriv något bra på din dags blad 

Godmorgon Maggan och alla ni andra 
Ha en fin tisdag
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så tidigt du är uppe Maggan det är roligt att se dej på morgonkvisten. Jag har ännu inte fått i mej kaffet fast jag var uppe kl 6. Jag sökte en video. Jag vet inte från vilket år den är men den är nog rätt så gammal. Så här kommer en liten fråga!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja jag har väldigt oregelbundna "arbetstider" - de är svåra att förutsäga även för mig 
Ja tack det är bra med kärleken 
God Morgon Maggan Nillan Cristine….
Cristine har inte hört på din sång, får inte i gång den.
Min dag är som vanligt inte fylld med något…
Försöker ju att tänka positivt o bara det är en hel arbets uppgift…
Sen så skall jag försöka och ta mig till bibban….
Inga stora planer för mig…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon!
Ännu en härlig dag att ta vara på!
Önskar er alla en fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon.
Önskar er en bra dag!
God Morgon 
Godmorgon!
Bra att du påminde mig om telsamtal, jag skall också ringa ett samtal i dag
En härlig dag åt e alla!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon!
Grått o råkallt. Usch.
Ska försöka ta mig till skogen idag o se om snön sjunkit ihop lite så jag kan gå där med Silver utan att han behöver plöja sig fram. Börjar få skogsabstinens. Har inte varit där på snart 14dagar.
Ha en bra tisdag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God förmiddag 
Zabelle

God förmiddag på er alla!
Gråmulen dag här vid Mälaren och minus 5,4
Cristine..vad kul att du hittat Ulla Billqvist, tycker hon hade en fin röst.
Kommer ni ihåg Tv-serien med Janne "Loffe" carlsson som blev så populär, hette den Någon stans i Sverige" eller ?
Signaturmelodin var väl Min soldat med Ulla Billqvist.
Ska iväg och jobba eftermiddag nu snart, önskar er alla en fin tisdag!
Godmiddag härinne!
Jag är ledig idag, ska till frissan på em. Det är alltid lika skönt! Mulet och grått ute, saknar solen som var här igår! Men man får inte alltid som man önskar…
Ha en fortsatt fin dag!
Jag sökte på texten "Säg hur har du det med kärleken idag". Hon var den enda som sjöng den. Jag har inte hört henne sjunga förut vad jag kan minnas, jag hörde en stump i morse och var nyfiken på hela låten. Mina föräldrar lyssnade bara på opera så jag blev aldrig bekant med den här musiken men med Någonstans i Sverige ringer en liten klocka. Jag har säkert hört henne men hos någon kamrat kanske. Det är altid kul att höra något från förr.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Någonstans i Sverige…Loffe…Ulla Billqvist…kommer också jag ihåg! 
Nu säger jag god natt för mig medan det fortfarande är tisdag och eftersom jag inte tror att jag hinner in här någon mer gång innan jag förhoppningsvis är hemma från sjukhuset igen någon gång i helgen, säger jag också ha en trevlig vecka.

#15 Ha det så bra du bara kan Peter och lycka till. Jag känner att det kommer att gå alldeles utmärkt bra. Du vet ju att jag är en sån där som känner saker (som du inte riktigt tror på) 
Ha det gott och kram!
Vi ses igen till helgen Peter 
Ha det bra och sov gott!
Tack tjejer
Det spelar ingen roll vad jag tror eller inte tror. Om du känner så Gunilla, får jag ju utgå ifrån att du måste ha rätt, oavsett om jag inte tror att man kan känna sånt eller ej 
Ja, vi hörs väl på lördag då i bästa fall, annars på söndag