God morgon 3 feb.
Just när jag skulle skriva fick jag nysattacker. Jag undrar hur mycket mer snö vi ska få, det ska visst snöa veckan ut låter det som.Tur vi har elen kvar.
Ni som bor söderut och har fått så mycket hoppas jag tar er till era arbeten. Ni är ju inte vana vid så mycket.
Önskar er en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och ni andra 
Japp då är dagens första skottning avklarad,
och jag sitter här och njuter av mitt kaffe
, ska alldeles strax gå in och klicka på facklorna
.
Ta vara på din dag !
God dagens cristine o nillan.
Snööö.
Känns som om det bara är jag som tycker vårt land är fint i oskuldhetens färg…
Nu har vi fått kalt o snö som det har pratats om.-O då är inte det bra heller..
Jag är nöjd!!!
O på 80talet så hade vi några gånger med snö o jag tyckte inte det var så mycket att bråka om.-Gå upp tidigare köra med huvudet..
-Gud vad bra jag är då
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon på er tjejer!
Vintern verkar ha slagit till igen över i stort sett hela landet. Igår kväll blåste det småspik och snöade ymnigt och jag undrade vilken syn som skulle möta mig på morgonen. Det blev ett vackert vitt vinterlandskap, alldeles stilla och mjukt inramat. Fantastiskt!
Önskar er en fin vinterdag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon
Visst är det vackert med snö, men det är ett mindre helv..e att ta sig till jobb. Idag fick vi hjälpas åt hemma på parkeringen och knuffa ut våra bilar. Har lite svårt att glädjas åt snön just nu.
Hoppas ni andra fick en bättre start på dagen, nu ska jag ta en kopp kaffe 
Zabelle
God Morgon. Tittar in en snabbis innan det är dags att åka till dialysen. Milt idag, bara -3. 
God morgon!
Mitt i arbetsveckan. Igen! Tiden går väldigt fort ändå.
En mycket bra dag önskar jag er!
God morgon!
#2 Chik du är inte ensam om att tycka det är vackert med all den vita snön, här har du en till
Det är så rent och fint…..
Önskar er alla en bra dag både med och utan skottning! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag gillar snön!
Nu blåser det kraftigt över både Uppsala (där jag bor) och Enköping (där jag jobbar) så jag tror att det kanske sätter igång och snöa senare idag. Humf!
Vad jag INTE gillar, är stark kyla. Burr.
http://www.aftonbladet.se/vader/article6536445.ab
Nu drar det vidare uppåt landet. Kör försiktigt ni som måste!!
Zabelle
Nu har det brutit loss i Enköping, snöovädret alltså.
Hård blåst och kraftigt snöfall.
Undrar hur det ska gå att ta sig hem? 
God förmiddag!
Vi är insnöade. Kommer inte ut förrän det blivit plogat på gård o väg. Och det är inte mycket lönt så länge snön vräker ner vilket den fortfarande gör.
Tycker också det är vacker med snö. Men när jag inte kan ta mig ut och gå utan snön går till knäna och inte kan ta mig till skogen för lilleman förvinner med sin korta ben i snömassorna då är det inte roligt längre. 
Men jag har i alla fall inget jobb som jag måste ta mig till så jag kan bli inne.
Kör försiktigt alla ni som måste ut på vägarna.
Ha en bra dag alla. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Ja tro det eller inte men här snöar det! 
Det är så man knappt ser ut genom fönstret. Jag är är tacksam att jag inte måste iväg på några längre resor idag. Det blir bara ett försök att ta sig till affären för de viktigaste inköpen. OM jag tar mig ut på vägen alltså…
men ha en bra dag alla och håll ut. Snart är det vår 

God förmiddag!
Blötsnö och blåst har vi här, Hoppas ni inte får problem att ta er hem zabelle och Bergspuma.
Önskar er alla en fin onsdag.
Toyan
#13 Tack för omtanken Toyan, vi hade vårt värsta i går då det knappt gick att komma hem, men idag har det slutat snöa här i Malmö i alla fall, vägarna börjar bli framkomliga igen!
Zabelle
#13 Vi har vårt kvar här i Mälardalen! Men tack för att du tänkte på oss! Jag busspendlar, så jag slipper köra själv, men bussarna kan ju få problem…

hej godkväll och mycke snö här med snart får man väl skotta av taket ,hej
Ett sent hej från mej idag!
Här kom ingen snö igår, ingen snö idag…men dom säger att det kommer imorgon. Blir lite orolig, då jag läser om hur ni haft det…Bara att ta det lugnt, köra försiktigt och fortsätta skotta…
Ha en fin fortsättning på kvällen!