Sporten.
Jag har inte sett några här som verkar vara särskilt intresserade av sport. Det enda vi har tittat på här var när Magdalena Forsberg idkade skidskytte..hon var faktiskt suverän. Det är ju några år sedan nu.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag är mycket sportintresserad. Damfotboll, friidrott, skidor. Men även annan idrott om det är svenskar med.
Så nu när det är vinter OS kommer jag sitta som klistrad vid Tv-n när det är längdåkning, sprint och utför. 
Tycker bäst om bowling eftersom jag spelat det på elitnivå innan jag blev sjukpensionär. Men det sänds nästan aldrig på tv. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag gillar friidrott bäst, men även skidor som jag tycker är en slags friidrott för vintersportare.
Lagsporter som fotboll, ishockey, handboll osv, intresserar mig inte alls och jag tittar aldrig annat än om det är VM och Sverige är med.

Fotboll…Arsenal…"come on your reds"…
Idag var sofforna fullbokade i vårt hus när det var "hat-match", tvärr vann Man.utd & grannen blev glad 
Vissa tv-kanaler har inte mina föräldrar, grannen & kompisar…..så då bokas det sittplatsr framför vår tv. Ett rackarns trivsamt sätt att umgås på, i alla åldrar 
# 3 Håller också på Arsenal, har gjort sen jag var liten för jag tyckte dom hade så snygga tröjor. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Jag är "hjärntvättad" från barndomen…..min far håller på Arsenal. När han fyllde 60 år åkte vi allihopa till Highbury & kollade på Arsenal-Charlton. Fredrik Ljungberg kom åter denna match efter lång skade-frånvaro.
Jättetrevlig resa med barn, sambo, syster & mina föräldrar. Tyvärr försade sig, farsans frisör…..vi hade hållt allt hemligt. Han visste att han skulle packa väskan…sen kom vi till dem på morgonen, med pojkarna i bilen & lillasyster mötte upp på arlanda….Farsgubben blev lite chockad & superglad e´klart !!
Min ynsta son sa "Arson" i tidig ålder 
Är mycket sportintresserad. Följer framför allt NFL, Premier League och The Championship men håller mig a jour på de flesta idrotterna.
Har även hand om privata spelbolag med hyfsad omsättning.
Jag är inte speciellt sportintresserad dessvärre. Friidrott ibland och lite skidor kan vara kul emellanåt. Lagsport av alla de slag tycker jag är vansinnigt tråkigt. Jag har försökt - försökte bland annat intresserad mig för HockeyVM ett år. Satt med regelboken och allt, men det hjälpte inte.

Med anknytning till #7…När jag var hockey-mamma, sönerna spelade, så var vi ju lite förvirrade emellanåt…..vi trodde att vi hade koll på reglerna, sen kom det undantag
.
Vi hade ett superbra förslag, tyckte vi
t .
Att; sport-puben i denna stad skulle ha en "lära-mammor-hockey-regler"-kväll. Subventionerad mat & dryck……
Jag gillar ishockey…VM…bättre förr då man kollade Björn Borg och Ingemar Stenmark…då stod hela Sverige stilla…
#8 - tycker jag var en utmärkt idé

Vi hockey-mammor hade egna fester & jädrans vad kul vi hade 
Friidrott, skidor på längden och motorsport är ok.
Men fotboll, ishockey, handboll och bandy….Icke!!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag gillar att titta just på skidskytte nu när vi har Helena Jonsson och AKO som är så duktiga.
Jag gillade hockey förr men nu har det svalnat en smula. Och när grabbarna våra spelade fotboll under uppväxten var jag såld på det!
#3 Min äldre son älskar Arsenal och igår var han nog inte så glad nää 
Han ska åka till London och se deras nästa match live vilket han brukar göra ca 2 gånger per år 
Friidrott, längdåkning, skidskytte, handboll och ibland ishockey.
Resten får vara 
Kärbon är fotbollsnörd, jag avstår…
damcurling,tre-skutt eller HÅVEEe
det är väl inte sporten isig,som är intressant
det är väl att hejja på mitt lag/spelare :- )
det kan vara kul att göra själv oxå
bollspark,varpa eller kubb *skratt*
penke
#15 Damcurlingen var intressant vid något OS då det gick bra för damerna!
Precis så Penke vi vill heja på och att vårt lag eller land ska vinna!