Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fritid-och-hobby
Läst 864 ggr
Branneli
0

När jag har tråkigt....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

….så plockar jag fram dessa Tungan ute.

& så kommer stimulansen !!

Vad gör du när tristessen sätter till ?? Obestämd

Branneli
0

Här kommer mina "senaste" skapelser Oskyldig….

Branneli
0

Började att fota för ett par veckor sedan Tungan ute

Anders 50
0

Blir det för tråkigt så brukar jag retas lite med sambon! Då blir det liv i luckan! Skrattande

Snyggt måleri!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

#1, 2 Jättefräckt!

Önskar att jag kunde sluta bita på naglarna… Skäms

Zabelle   

chik
0

Branneli..Vad du är duktig…

Jag har aldrig tråkit…-Fel svar igen..

Gillar 890 svarSkrattande

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Du liknar min dotter hon kan sitta med nagellacken sådär.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Snyggt Branneli! Glad

[Sisa]
0

Jättefint Branneli!

När jag har tråkigt…sätter jag mej här och pratar med er…då har jag inte tråkigt längre…Eller så plockar jag fram min stickning!   Glad

[MargaretaA]
0

Snyggt Branneli.

Annars säger jag som chik - jag har aldrig tråkigt. Skrattande

Eller som Sisa säger; man behöver bara gå till datorn och umgås lite med sina vänner i skärmen så är man botadTungan ute

neeka
0

När jag har tråkigt åker virkningen fram eller så sätter jag mig vid datorn och spelar små fåniga spel på king.com. Och så har jag ju just hittat iFokus så det blir nog en del rännande här inne också! Cool

/neeka

[GunillaF]
0

När jag har tråkigt kan jag sätta på bra musik och sjunger tills jag blir hes….eller sätta mig vid datorn och "surra med er…eller hälsa på någon… eller ringa en vän.

Det finns mycket man kan hitta påSkrattande

AnnL
0

När jag har tråkigt sätter jag på lite skön musik eller sätter jag mig vid datorn eller går jag ut en långpromenad i skogen. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

zabelle
0

Om jag har tråkigt joggar jag en runda eller går och styrketränar, sen är jag pigg och glad igen.

Zabelle   

Maria
0

Fina naglarGlad

Jag älskar att ha "tråkigt" och det har väl lite med lättja att göra…Flört

/Maria

[Hukanson]
0

Nu ska jag berätta vad jag gör när jag har tråkigt .

Närjag har tråkigt tar jag mod till mig och går in på programmat Öken Operation. Då kan jag spionera och handla och delta i spelet om råvarutillgångar . Det är roligt.

Öken Operation

[MargaretaA]
0

Det där verkar ju riktigt kul! Synd att man aldrig har tråkigt när det finns så mycket roliga spel att slå ihjäl tiden med. Tungan ute

Man kanske skulle klona sig…

Playja
0

#0… *asg* Vi har typ samma sysselsättning när det blir tråkigt ibland.

CAF28B71.jpg

CAT8219V.jpg

f03c8183bf1374bea68febc4e87567.jpg

[MargaretaA]
0

oj hur funkar det ihop med hushållsarbete? eller har du hemhjälp Tungan ute

Playja
0

#18…*asg* nope… här är det ingen  pimpinetta!!Det funkar alldeles utmärkt med hushållsarbetet   Skrattande

[MargaretaA]
0

hm… du är antagligen hopskruvad på ett annat sätt än mig. Jag måste hålla naglarna korta annars bryter jag av dom. Men det kanske är en träningssak Flört

Cristine
0

Man vänjer sig Maggan, mina naglar växer men är för sköra så när vi skulle på någon finare fest var jag tvungen att gå och modelera  min a naglar och de höll ju jättelänge,

[MargaretaA]
0

ja men jag har väldigt starka naglar och när dom bryts av blir det gärna mitt på. Det gör så vansinnigt ont så sedan vill man inte utsätta sig för den risken fler ggr. Skrikandes

Cristine
0

Jag vet nog hur det känns må du veta, det har hänt mej flera gånger, sist när jag stöp i katten och slog ögat i skåpet, då bröt jag alla naglar mot den hårda mattan när jag skulle ta emot mig…Bakåt!!!

[MargaretaA]
0

aj! Skrikandes

men som ordspråket säger; vill man vara fin…. osv Flört

själv har gett efter för bekvämligheten och lagt glamouren på hyllan till nästa liv. Här är det foträta skor och korta naglar som gäller Obestämd

zabelle
0

#19 Om man går och får byggt sina naglar så är de jättestarka och bryts inte i första taget. Man kan till och med använda dem som "skruvmejslar" vid behov *fniss*

#17 Wow så fina!!

Zabelle   

Branneli
0

På mej funkar det med att pensla på genomskinligt nagel-lack, annars "fladdrar" min a naglar & bryts av lätt.

Cool

Playja
0

Jo då… det är en träningssak att ha långa "klor" och mina går ju av mellan varven just för jag inte är någon "pimpinetta". Men har haft långa naglar sen jag var 15…(54 nu) så jag e ganska van…*s* Har som Cristine brutit av naglarna bakåt några ggr så det blöder..*s* En gång alla tio samtidigt… DET gjorde jädrans så ont! xd.png

#17… Tack!  Skrattande

Branneli
0

Playa, häftiga motiv du visar !!

Finns del special-penslar till detta pill ?? Ren görs dessa med  aceton ??

Jag är en glad amatör, som testar mig fram med fanatsimotiv. Jag använder penseln som är till flaskan, samt till pill har jag anänt tandpetare Oskyldig.

Alla sätt är bra, utan de tråkiga Obestämd

Branneli
0

Playa, häftiga motiv du visar !!

Finns del special-penslar till detta pill ?? Ren görs dessa med  aceton ??

Jag är en glad amatör, som testar mig fram med fanatsimotiv. Jag använder penseln som är till flaskan, samt till pill har jag anänt tandpetare Oskyldig.

Alla sätt är bra, utan de tråkiga Obestämd

Playja
0

Tack Branneli… Skrattande Dina är fina oxå!

Jag har  jättetunna  penslar och kör med remover som förtunning.. (funkar även med aceton) och rengör penslarna med det. Kan även köra med tandpetare jag med..*s* Penslarna i lackflaskorna är för tjocka tycker jag. Man får "trixa och fixa".. och som du säger… "alla sätt är bra" FlörtSkrattande

[Hukanson]
0

Nagla så ända in i vassen..så stridsvagnar är inte er rabarbersaft då,förstår jag. Jag gjorde ändå ett försök att föra in den globala råvarukonkurrensen rakt in i livskvaliteten.

[MargaretaA]
0

Bra försökt kamrat. Men vi håller oss nog mest på hemmaplan med våran livskvalitet. Man ska ju börja med sig själv på hemmaplan om man vill förändra något. 

Stridsvagnar tror jag aldrig att vi har diskuterat. Det känns inte särskilt… LK Obestämd

Rabarbersaft är gott Skrattande

neeka
0

#31 Jag kom inte in till stridsvagnarna så jag antog att jag inte var välkommen… Tungan ute Får testa igen och se om det var tillfälligt fel på sidan eller om det är min dator som är kinkig.

/neeka