Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: resor-och-kulturer
Läst 510 ggr
[GunillaF]
0

Skulle du...?

Är du höjdrädd?

Det är inte de här tuffingarna!

penke
0

"gör inte om detta hemma!" :- )

jag ÄR höjd- …har stor respekt för höjder..
trots,eller pga det försökte jag hoppa fallskärm ett tag
frifallet som man kan se i filmen är suveränt Tungan ute*suck*

(men innan uthoppet kräktes jag nästan av ångest,
det..funkade inte i längden):- /

basejump/"gummisnodd" tycker jag är ..värre
än trilla av ett flygplan några kilometer upp ….

penke
fötterna på jorden,huvudet bland molnen… :- )

Cristine
0

Jag håller med Penke, jag är höjdrädd men skulle heldre hoppa från en stor höjd med fallskärm på, än att klättra upp på stegen,jag vet inte varför.Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Jippi.jag kunde se filmen.

Nä du!!Fins mer humana sätt o ta livet av sig…Kan ju nästan inte tvätta fönsterna o då är det ju entren.

Sambon tycker det är såå roligt o jaga upp mig på stege.

För jag kommer en bit, sen så blir jag stående där o kommer inte ner eller upp.O bena går som två kastangettpinnar..-Då skrattar sambon från hjärtat.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Jag är väldigt rädd för höjderTungan ute

/Maria

Cristine
0

Man kan kan undra varifrån den rädslan kommer då så många har den. Kanske för man på stenåldern var tvungen att klättra upp i höga träd för att rädda sig. Det måste ju ha funnits mycket mer djur på den tiden när det inte fanns några vapen, bara stenklubbor/spjut.Obestämd

Moa-16
0

Hm, bror på. Om man kontrollerar det själv, typ klättrar eller så. Då kan det vara lite otäckt :S Men om man har lina & så där. Vore det nog kul. Hoppa fallskärm skulle jag vilja göra någon gång! Om det bara är säkert med andra ord!

zabelle
0

Jag är extremt höjdrädd men vågade mig på att åka upp i en byggkran 64 meter upp i luften. Fick verkligen sett Malmö från ovan.. men fy va otäckt det var. Jag mådde fysiskt riktigt dåligt, blev yr och illamående. Man måste ut och klättra den sista biten och det var INTE kul.

Ska någon få mig att hoppa bungyjump eller fallskärm får de slå ihjäl mig först!!

Zabelle   

[MargaretaA]
0

ja herrejösses! Förvånad

jag håller med dig zabelle. jag klättrar inte ens upp på en stege om jag inte absolut måste. Skrikandes

men tänk så mycket man missar när man här så här harig. Jag tror jag skulle älska att hoppa fallskärm om jag bara vågade - men sedan är jag flygrädd också… Skäms

Cristine
0

Jag har suttit i en turisthelikopter..sådan med glasbur.. och tittat ner på lanskapet mellan mina fötter utan att bli rädd, men när jag kommer till 4.e pinnen på stegen så börjar mina knän slå som kastanjetter.

Anders 50
0

Gillar inte höjder!

Om vi inte skapats för att vara på marken så hade vi säkert skapats med vingar!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!