Ont pg.a musen?
Har du ont i armen pg.a. musen? Läs det här och få tips om t.ex. andra ställningar! 

Jag har då haft ont i min flera gånger…. 

Jag har aldrig kännt av något trots att jag använder min väldigt mycket tror det handlar mycket om vilken typ av mus man använder.
Kan berätta en kul grej om datormusen. Jag hade på jobbet en laddningsbar mus och var hopplös på att komma ihåg att sätta den i laddaren innan jag gick hem. En gång kom jag på det när jag kom hem o ringer till chefen ber honom sätta min mus på laddning. Först blir det alldeles tyst i luren och sedan säger han men hur ska jag kunna göra det när inte du är här. Det var ju som bara o sucka och säga inbilla dig inte att du skulle få röra den jag menade datormusen. Sen brast båda ut i gapskratt tur man har humor och inte är känslig med en sådan chef.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
#2 Hahahaha…. 

För några år sedan började jag läsa vid Universitet och cirka ett halvår senare hade jag en fruktansvärd värk i höger arm och axel. Jag uppsökte vårdcentralen och fick träffa en läkare där som raskt gav mig diagnosen musarm. Jaha, svarade jag men detta är nog inte så troligt för jag använder vänster hand till musen, med höger hand skriver jag alltid. Svaret löd: Det är musarm! Du ska vila och inte sitta vid datorn!
/Désirée
Jag får inte ont i den handen jag använder till musen, däremot brukar jag få ont i vänstra handleden av tangentbordet.
Händerna på täcket
var ju rådet på 90-talet .. *fniss*
egentligen borda man kanske byta oftare
jag behövde för några år sedan
höger hand till vänster pga nyckelbensfraktur
..det lär hjälpa synapserna i HELA hjärnan.. :- )
(njää,kan inte komma ihåg att jag fått värk pga datorandvändningen)
mer än stel i kroppen..
penke
#8 Vaaad trodde du att det handlade om? 
#8 Ja jag hajade verkligen till när jag läste!
Men tänkte…ok…det har ju varit helg så…det bli lite mycket!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#10 *hahahaha'
Ja 890 skrev vad jag tänkte…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag har inga besvär med armen, men jag hade med musen..jag ringde sonen och berättade att" det är något fel på musen..jag rör den åt alla håll och kanter men inget händer..vad gör jag.
Svar: Och det frågar du mej..din son?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#13 hahahaha….
oj då har vi hamnat under bältet här 
jag skulle bara säga att jag vet av egen erfarenhet hur viktigt det är att allt är rätt.
När jag jobbade vi en dator 8 timmar om dagen så fick jag till slut så ont i armen att jag nästan inte kunde jobba längre. Då kom en räddande ängel och höjde upp mitt skrivbord c:a tio cm. Smärtan försvann och allt blev frid och fröjd igen.
Det är inte för skojs skull det finns skrivbord och stolar som kan ställas in efter personen som ska använda dom.
#15 Tur du kom in och styrde upp det hela, annars vet man inte hur detta hade slutat! 
Det får nog bli lite ordning med rubriksättningen här så det inte blir några missförstånd! 
HA, HA, HA! 

hihi ja här får man hålla koll