Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: hus-och-hem
Läst 1365 ggr
[peter54]
0

Barnens juldekorationer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När ungarna själva får dekorera blir det i mina ögon lätt kaotiska kreationer, men de tycker förstås att det är riktigt fint på det viset. Särskilt vår sjuåriga dotter har smak för egna lösningar, typ den här:

[peter54]
0

Runt deras peppakakshus ser det närmast ut som efter ett rejält slagsmål Skrattande

[peter54]
0

Paketkalendern är snart tömd, bara sex paket kvar, fast vi har å andra sidan inte hängt upp riktigt alla än.

Hoppfull
0

Håller med! Min dotter brukar tränga ihop alla tomtarna på en för liten yta alternativt sprida ut dem så man inte ens ser att det finns tomtar utställda Glad

Vi har inte ens julpyntat än… vi har bara stakar och stjärnor uppe. Men på söndag sliter vi fram hela rasket och tar in granen Skrattande

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Hoppfull
0

Hm, det blev dubbelt när jag fick error vid första inlägget och sedan uppdaterade Obestämd Det är extremt struligt just nu!

Cristine
0

Huvudsaken är ju att barnen gillar det de gjort..det är ju deras jul!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Jag tycker att det är så fint när barnen fixat och gjort iordning efter deras tycke! Det visar på kreativitet, fantasi och skaparglädje. Glad

Jag gillar inte alls när det ser ut som i en utställningslokal!Skrattande

Loucar
0

Håller med om att det blir smått charmigt när barnen får pynta.

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

[peter54]
0

Haha, ja jag menar att det är roligt, inte att det är jobbigt att det gör som de gör. Lovisa, vår dotter, sitter ofta och leker med tomtarna som står i fönstren och efteråt kan de stå eller ligga lite hursomhelst.

Hoppfull
0

Ja så är det ju! Annars blir det ju inte barnens hem utan de vuxnas… även om jag väl får erkänna att jag kan bli irriterad ibland när sakerna leks sönder och försvinner Skäms Oskyldig

[MargaretaA]
0

Jättefint! Barn är så kreativa - de har ju inte lärt sig än hur saker "ska" vara Kyss