När du är på fest.
Väljer du noga dina ord när du talar med okända eller pratar du rakt ut om vad som helst.
Kanske sitter du i ett hörn för dig själv och bara lyssnar!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hahaha
jag pratar rätt ut om det mesta
Men brukar inte ha problem i sociala sammanhang så jag tror att det fungerar.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag är en iakttagare…
men har inga problem med att delta i sociala sammanhang,
känner av lite först om jag vill delta eller….

Jag är som jag alltid är, pratar på om allt och inget, och det fungerar bra faktiskt…..
Jag är som nillanb, en iaktagare…känner av först, och pratar sen. Det beror nog mycket på dom runtomkring mej, om jag vill delta. Kanske pjåkig, inte märkvärdig…Jag bara är sån, och alla är vi ju inte lika…
Jag pratar ju bara.O det kan bli problem..Men dom är ju till för o tacklas
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag pladdrar på…
/Maria
Jag är ganska spontan så jag pratar gärna men inte om vad som helst har nog något mellanläge…………….
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag pladdrar också på och har aldrig haft några problem. Vad de sedan sagt bakom min rýgg vet jag ju inte.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag är ett stort pladder, pladder, pladder. Och har jag dessutom fått ett glas vin (eller 2) oj oj….
Jag är väldigt pratglad, men är jag bland okända människor är jag lite försiktig i början. Men sen jag väl kommer i gång så pladdrar jag på. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Jag är en social person och går gärna på fest men brukar känna av lite vad det är för vibbar, speciellt om där finns människor jag aldrig träffat.
Pratglad är jag men pratar inte om vad som helst och så beror det mycket på sällskapet.
Jösses det beror verkligen på sällskapet. Men som regel pratar jag glatt med alla.
Jag är en riktig pratkvarn bland nära vänner… men med nya människor säger jag inte så mycket. Har lite svårt att lita på folk.
Zabelle
Jag kan nog prata, men jag pratar inte om vad som helst med vem som helst. Det brukar straffa sig som en spark i ändan längre fram.
Jag kan inte heller säga att jag litar på folk jag inte känner. De får lov att lägga alla sina kort på bordet först, innan jag öppnar på förlåten.
Det är lite olika i olika sammanhang… jag trivs bland okända där jag kan gå runt och prata med vem som helst som ser pratsam ut… eller bland vänner. Jag tycker om att lyssna och ibland att prata. Det är hemskt att sitta bredvid någon på en fest som alltid pratar om samma sak … om och om igen, och om och om… Då försöker jag mingla iväg mig till någon annan.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet