Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 517 ggr
Cristine
0

God morgon 28 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla pigga och glada, nu finns det dom som står i startgroparna inför julen.

Jag önskar alla en härlig och vilsam helg efter att ha gjort huset mysigt inför den kommande julen.

Unna er nu en vilodag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

tilja65
0

Godmorgon allihop!

Nu har det nyss ljusnat ute och det är liv och rörelse här i huset, till och med tonåringen är på väg att stiga upp FörvånadGlad

Idag ska här fixas och donas och sedan ska vi in på julmarknad på slottet här i Kalmar. Det ska bli väldigt trevligt.

Trevlig lördag på er!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Cristine
0

Ta med dej några foton från marknaden till Nu är det jul igen tråden är du snäll!Kyss

tilja65
0

#2 Ja, vad bra att du påminde mig, jag är så dålig på att ta kort. Kameran glöms oftast av och så saknar man den när det är som bäst Tungan ute

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

chik
0

God Morgon.

Har inte gjort något än inför advent.Får bli i dagJag tar bara fram stjärnor o ljusstakar.

Byter gardiner blir närmare jul.

Så nu önskar jag er alla en bra dag.

Lena.P är jag i verkliga livet.

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Idag fyller yngsta dotter nio år Glad 

så dagen används till förberedelser för kvällens firande.

I morgon blir det Disco-bowling fest med hennes kompisar.

ha en fin dag alla

[Sisa]
0

Godmorgon,

julmarknad låter jättekul! Är ni alla klara inför imorgon nu då, förutom Chik som ska pyssla idag…

Vad ni än hittar på, ha en bra dag!

Sisa

"Var finns värdighet, utan ärlighet"

[GunillaF]
0

Go´förmiddag!

Kallt idag. -6. Men det är vitt och fint i träd och på marken, utav frost.

Ha en fin och givande Lördag!

Toyan
0

God förmiddag på er alla!

Här blir en lugn dag, bara lite adventspyssel kvar att göra. Det har varit några intensiva veckor med jobb och diverse annat som krävt uppmärksamhet så nu ska jag samla kraft inför nästa vecka.

Önskar er alla en fin första advent.

[Sisa]
0

Hejdå allesammans,

nu åker jag och jobbar! Kikar in igen imorgon….Flört

[peter54]
0

God middag. Här sov vi länge idag jag och barnen för vi hade fredagsmys till midnatt igår. Min fru var på födelsedagsfirande hos en arbetskamrat.

Nu är dottern med mor i stallet och rider och jag är hemma med pojken. Båda ungarna ska iväg på varsitt kompiskalas senare, så schemat är fulltecknat fast det är lördag.

Vi har börjat plocka upp lite julgrejor, mest det som är elektriskt. Vi hittade en grej som vi inte visste att vi hade ens. Lite pinsamt eftersom vi förstås har fått den av någon, vi skulle aldrig köpa en sån grej själva, men vi har ingen aning om från vem vi fått den.

Så här ser den ut, speldosa i som spelar "We wish you a merry christmas and a happy new year" och de två dockorna dansar på en liten vattenyta i form av en spegel, samtidigt som hela underredet snurrar.

aggeelin
0

Godmorgon, eller godmiddag kanske det heter så här dags. Vi har besök av en liten kattfröken här… det är bonussonens kattunge som är på besök. Våra kattherrar är inte så förtjusta. Maxen är rädd och först frästa och morrade han. Charlie är nyfiken och försöker tala om att "jag är katt och jag är snäll" men kattfröken är lite skraj hon också… Vi ska se hur det går, funderar på att kunna vara kattvakt åt henne när de är borta och då måste de bekanta sig med varandra först.

Ska ut en sväng på stan sen och se om det börjar bli adventsskyltning nu…

#10, ja ilbland blir det pinsamt… tycker ni om grejen?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[MargaretaA]
0

God eftermiddag!

Här har solen skinit från en blå himmel så det blev en fin promenad i dag.

Nu ska jag fundera på vad jag ska äta för gott i dag - man får passa när man är ensam och får bestämma själv.

ha en fortsatt skön helg allihop! Glad

[peter54]
0

#11 Nja, vi är väl inte överförtjusta i såna speldoseprylar, men dottern gillar den Glad

Cristine
0

#13 Jag tycker de är ganska charmiga!Glad