Godmorgon 20 november
Idag tror jag ni alla har sovmorgon! Är det bara jag här…
Då vill jag hoppas ni får en bra fredag, när ni vaknar. Också ni, som redan är vaken.
Helg igen, vad innehåller er helg? Fyll den med nåt bra, och må så gott!
Sisa
God morgon Sisa och alla ni andra. Jag börjar dagen numer med att laga mat åt dottern som hon ska ha med sig och överlåter hälsningen till er.Det blir trevligare så för Gunilla drar iväg till Dalarna med dottern och har inte tid att skriva. Ha en bra dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon alla!
Var in o kikade här och måste erkänna att jag väntade ut någon annan att skriva dagens hälsning 
Ha en bra dag alla/kram Spanaren
Varför började inte du, Spanaren? måste nyfikna Sisa fråga då…
God morgon!
Önskar er alla en härlig fredag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon på er alla 
Vila i dag Ge-Kås i morgon 
#2 Jag brukar oftast börja när ingen har skrivit. Den sista tiden har jag oftast inväntat andra för att få njuta av deras fina ord 
Godmorgon, idag ska jag sitta hemma och jobba. Kaffet är just färdigt (skulle varit det tidigare men jag har pratat med en kollega en lång stund). Katterna har blivit mycket lekta med men nu får de klara sig själva ett tag, annars blir inget gjort här.
Ha en fin dag, det är åter mulet ute men det är så det är i november. Kanske det blir lite sol imorgon! 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God Förmiddag!
Trött som sjutton idag… men solen skiner ute så jag har tagit en promenad i den härliga luften ändå.
Mår inte alls bra idag, ont i magen och illamående och ont i skallen… vet inte om det är sviter av hypnoterapin igår… kan vara så.
Hur osm helst är det städdag idag så jag släpar mig runt här och plockar och donar lite.
Jag hoppas att ni alla får en riktigt bra fredagkväll. Här blir det lugnt för vi är bjudna på en tema-fest i morgon 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God förmiddag!
Har strukit gardinerna och satt upp, sen har jag packiterat isterbanden som jag köpte igår på julmarknaden nu på förmiddagen.
Idag är jag glad för här skiner äntligen solen. Så det blir skogen flera timmar med vovven idag. 
Min helg ser ut så här: Jag ska åka med en väninna till Ystad i morgon. Först ska vi ut o äta sen ska vi dansa linedance från kl. 2000-0100. Ska bli så roligt. Det är första gången jag ska ut o dansa med folk från hela Skåne. Det är många danser jag inte kan än. Men dom vi lärt kan man dansa till det mesta. 
När jag kommer hem på söndag blir det vila och sen långpromenad med lilleman, innan det är tid för buggkurs.
Ha en härlig fredag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Gomiddag!
Har en lektion kvar - sedan är det helg. För mig innebär helgen oftast att det blir godare mat, man har ju mera tid att laga mat då. Under veckorna måste allt gå fort - särskillt med två vrålhungriga storätande grabbar i huset…
Måste komma mig iväg och köpa ett nytt väggur också, det vi har har upphört vilja visa rätt tid…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
God dagens på er.
Trevlig fredag hela dagen.Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 9
Vilken dansant helg, Ann! Du är verkligen en superkvinna…
Kramis från Sisa
Hallå
Vilket härligt väder, 10+ och sol
. Har passat på att vara ute flera timmar med hunden eftersom jag är ledig på fredagar.
Ikväll blir det bowling och julbord med jobbet. Lite i tidigaste laget med julbord men det ska bli kul.
Sköt om er allihop
Zabelle
Wow..det är full fräs på Ann.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# 12, 14. Dansa och sjumga e mitt liv dä se. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God eftermiddag.
Idag har varit en renoveringsdag men det blir så fort mörkt så man hinner inte särskilt mycket.
Nu har vi ätit pizza så magen står i fyra hörn. Jag ska lägga mig på soffan och svimma en stund nu.
ha en skön fredagkväll allihop 
Hej på er mitt i natten.
Jag har varit på resande fot hela dagen och har inte haft tillfälle att säga god morgon till er.
Säger god natt istället!
Godnatt
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet