God morgon 18 nov.
Grått idag också, nu börjar man faktiskt på att bli less, lite sol kan vi väl få, jag ser alla grannar passera i ur och skur(till brevlådan) men jag väntar tills dottern kommer hem som kan springa.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon Cristine och alla andra 
Gör något extra idag och ta och unna dig något gott eller ta dig en extra stund med dig själv eller … Jag lovar att det gör susen för din själ 
/kram Spanaren
godmorgon alla 
*vinkar* och ilar iväg.
God morgon!
Onsdag och mitt i arbetsveckan, igen! Mulet men inte regn iallafall.
Jag hoppas ni får en bra dag!
Godmorgon!
Ute är det mörkt och regn, inne är det desto bättre och nu är det dags för frukost.
Önskar alla en härlig onsdag!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon.
Himlen är blå och det lyser av guld vid horisonten. Det skvallrar om att det kan bli sol i dag. Äntligen!
Ha en bra dag alla! 
Godmorgon Cristine och alla andra!
Här är det blåsigt, grått och regningt. Håller med Cristine nu börjar man fakriskt bli less. 
Blir till att vara inomhus idag. Man ska kanske tvätta alla gardinerna så blir det gjort.
Ha en bra dag alla. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmorgon,
önskar er alla en fin dag!
Ska jobba på eftermiddagen, det ser jag fram emot, att få pyssla om mina äldre vänner litegrann…ge en liten gnutta Livskvalitét.
Sisa

God Förmiddag!
Även här är det grått men inte regn… skönt väder är det i alla fall ute!
Jag hoppas att ni allihop får en riktigt bra dag och AnnL håller med chik, lägg dig ner och håll dig lugn tills anfallet gått över 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
# 9 Sitter vid datorn fortfarande och känner att anfallet börjat lätta. 

#10 Puh, skönt att höra 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Gomiddag
#1 Önskar att det funnits tid idag till att göra nåt annat än att jobba. Tung dag idag, men det brukar gå över.
Längtar till våren 
Ta hand om er idag!
Zabelle
Godmiddag!
Är ledig idag och har faktiskt fått gjort en del (för ovanlighetens skull) Städat badrummen, vattnat alla träd inklusive uterummet och förrådet. (Det tar en stund) Gjort en stor gratäng som ska bli lunchmat. Och så har jag hängt undan sommarkläder och skor och det kan ju tyckas på tiden i November
/Maria
http://www.kvp.se/nyheter/1.1783786/smhi-risk-for-storm-i-skane-i-kvall
Nu kommer höststormarna till Skåne, så det gäller att hålla i hatten i em och i kväll.
Nu längtar jag ännu mer efter våren.
Zabelle
Nu stormar det och regnar här så jag kan knappt gå ut. Inte ens hunden går ut frivilligt han som normalt går ut i ur o skur. Fick köra ut till brevlådan och hämta posten trots det bara är ca 100 m. Usch vad det är tråkigt när man inte kommer ut på hela dagen. 
# 14 Då är vi två som längtar till våren. 
När det stormar ska man va inne!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Regn och grått idag men inget annat att vänta sig den här månaden. Jag tycker att november är en mycket pålitlig månad som jag aldrig blir besviken på
den kan bara bli bättre än sitt rykte
.
Idag strulade det på jobbet - och det var inte jag… - så skönt att det är fler än jag. Tycker att jag varit tankspridd ett tag och det är så skönt att se att jag inte är ensam!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

En regnig dag. Varit med hunden och fått klorna klippta - klarar det inte själv då vovven blir skvatt hysterisk vid åsynen av klotången…
Tagit rätt på tvätt och varit och storhandlat… Detta ska föreställa min lediga dag… De blir aldrig riktigt lediga så som det borde vara.
"There is nothing more despicable than respect based on fear."