God morgon 9/11
Det var väldigt vad dagarna drar iväg snart är man tvungen tänka på den annalkande julen. Idag ser det ut att bli en härlig och solig dag. Det är jag glad över för jag behöver komma ut.
Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Vilken härlig bild Cristine, ljuvlig litet kakmoster 
Jag hoppas också på sol…
Ha en bra dag allihop!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon Cristine och ni som ännu sover 
Helgen försvann snabbt, som alltid.
Ny vecka, nya utmaningar….
ha en fin måndag
Det är inte bara ni som vill ha något till kaffet. Dagarna försvinner med racerfart, det är något förskräckligt.
Godmorgon
Dagarna tickar iväg med en väldig fart och så var det måndag igen.
Hoppas ni alla får en fin dag idag!
Kram
Zabelle
God morgon alla!
Så kul att få se på ditt kakmonster Cristine 
Värna om alla och glöm inte av djuren /kram Spanaren
God morgon!
En ny vecka med nya möjligheter och inte fullt tre veckor kvar till första advent!
Ha det gott idag!
God morgon
Här ser det inte ut att bli någon sol idag. Men det är fem sköna plusgrader så man slipper frysa. Man får vara glad för det lilla denna årstid. Lussebullarna och julpyntet som finns att köpa redan nu gör mig inte glad, men precis som Gunilla säger - 3 veckor till - sen blir det roligt 
Go´förmiddag allihopa
Jag älskar 1:a advent! Då jag får ta fram mina ljusstakar och stjärnor och värma på den goda glöggen med konjak i;) Myyyyys:)
Har ni tänkt också på att det faktiskt snart är ett nytt år med!! Shit va fort det går!:O

Hej hopp i mörkret!
Ha en bra måndag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmorgon eller middag,
Vilken bild Chik…Maffigt, skulle min sambo säga!
Sista dagen jag har syrran här, så ikväll blir det middag på Dragon Gate. Ett litet Kina mitt i skogen. Det blir spännande och roligt. Hoppas ni alla får en bra fortsättning på denna dag och att solen skiner på er, både utomhus och inombords.
Kramis från Sisa

Fick skrapa rutorna i morse… Nu bara måste jag lära mig hur man slår på timern på bensinvärmaren på min nya bil… Det blir till att ta fram instruktionsboken…
Och jag som är så oteknisk… 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

God eftermiddag!
Skönt väder här idag 6 plus och ingen blåst.
Ha en fortsatt fin dag.
Godkväll… nu igen … dagarna går fort.
Jag har köpt en ny elljusstake, en sån som inte ser ut som en adventsljusstake. Den gamla har gett upp så det ska nu bli ljust ohc fint i vårt gästrum/tv-rum.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godkväll!
Kom på att jag glömt skriva i godmorgontråden när jag var inne i morse.
Förstår inte heller var dagarna blir av. Nu börjar jag faktikt längta lite till första advent.
Hann precis hem från skogspromenaden i eftermiddags med lilleman innan det börja regna.
Har gjort i ordning ett stort förvaringsskåp idag. Oj vad man hittar mycket som man inte visste man hade. 
När jag väl skulle gå in på datorn i kväll fungera ingenting. Ringde bredbandsbolaget i stan. Fick prova olika skaer men det gick inte ändå. I bilen o hann pecis in o hämta en ny router innan kl. 6. Koppla in funka inte ändå. Sen har vi dragit ur sladdar o satt i igen. Helt plötsligt går det. Kommer aldrig begripa mig på datorer.
Nu är det Ullared på TV som gäller.
Ha en forstatt fin måndags kväll. Kram.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Du är inte den enda!