Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 468 ggr
Cristine
0

God morgon 3 November

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det blev inte många timmar jag fick sova. Desto mer får jag väl gjort idag då, det har iaf slutat storma, skönt.På onsdag ska det bli snö över landet lästa jag i tidningen. Usch och fy! Det blir sånt slask med första snön, så passa på och gör idag det som ska göras.

Ha en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

tilja65
0

Godmorgon Cristine och alla andra som vaknar efterhand!

Så stilla överallt, så mörkt runt omkring, inte ens bilarna hörs…

Sitter här med morgonkaffet efter att ha gett katten mat och vatten. Idag blir det en intensiv dag, men också mycket spännande och förhoppningsvis utvecklande.

Stackars dig Cristine som inte fick sova så många timmar. Hoppas att du har möjlighet att ta dig en liten middagslur under dagen. Flört

Önskar er alla en bra dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Cristine
0

Jag hoppas dagen blir som du tänkt dej Tilja. Ser att vi börjat dagen likadant först katter sedan kaffe.Skrattande

tilja65
0

Skrattande

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[MargaretaA]
0

God morgon på er.

Jag verkar ha kommit in i en period när jag är morgonpigg. Jag har just vinkat av gubben och sitter nu med kaffekoppen och tittar ut i det kolsvarta mörkret med ett ljus tänt.

Hundarna har precis lugnat ner sig efter morgonbuset. En valp är kvar och han kan hålla igång vilken tid som helst på dygnet, man blir alldeles matt ibland.

Ha en skön dag alla!

PS

Tips till er som längtar till Jul -  Julsajten har börjat vakna till liv nu Flört

can33.gif CANDLE image by sadeeqonline

Cristine
0

Kul att se dej på mornarna MagganSkrattande! Ska ni ha kvar den valpen?

chik
0

God Morgon på er alla.

Jasso det är till att vara morgonpigga!!

Ja mörkt o tyst är det ute,men stannar man upp o lyssnar så hör jag hur regnet slår ute..

Så det skall bli snö. Ja inte här nere,Vi har ju haft snö o vi har ju bara ingång om åretSkrattande

Nu önskar jag er alla en bra dag.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

nillanb
0

Godmorgon på er alla Glad

Jag ser fram emot en lugn dag… hoppas jag.

Önskar er den bästa av dagar

solblomman47
0

God morgon alla!

Skönt att det slutat blåsa men jag har forfarande ont i hela kroppen. Ska ändå försöka göra lite hemma ev måste jag ut med bilen en sväng måste passa på innan det blir snö för sen orkar jag inte sopa bilen (det är nacken o armarna som ställer till det) och garaet är fullt med en massa saker så dit kommer ingen bil denna vecka.

Ska nu dricka kaffe och mysa en stund med tända ljus innan jag tar itu med morgonsysslorna.

Önskar er alla en bra dag.

Kram Solis. Flört

[MargaretaA]
0

nej vi kan inte behålla valpen. Det har bara inte dykit upp någon köpare än. Folk sparar kanske pengar till jul nu…

[Spanaren]
0

God morgon alla!

#9 Känns som att den valpen ska finnas i din nära omgivning *ler*

/kram Spanaren

[MargaretaA]
0

aha det vore jätteroligt! Grannen är faktiskt sugen, så det är inte omöjligt Glad

zabelle
0

"Gomorron"

Kallt, mörkt och ruggigt ute idag i Skåne också, men snö brukar vi inte få förren i februari. Försöker vänja min hund vid sitt regntäcke… det går "så där". Eller rättare sagt - han går inte alls med täcket på.

Ha det bra idag

Zabelle   

[GunillaF]
0

God morgon!

Ha en riktigt bra dag allesammans!Glad

[Sisa]
0

Godmorgon allesammans,

medans jag sitter här och väntar på att syrran ska vakna, vill jag önska er alla en fin dag. Här blir det shoppingrunda som vanligt, som det alltid blir då syrran är här…

Sisa   Glad

Hoppfull
0

God Morgon från mig med!

Idag är det en grå men ganska ljus dag! Sonen fick sova på soffan inatt då katten skitit i hans säng Skrikandes usch vad irriterad jag blir!

I övrigt känns dagen lugn och bra, med lite spänning sen.

Jag önskar er alla en riktigt bra tisdag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

AnnL
0

God förmiddag!

Här är det också gråmulet och grått.

Ska förhoppningsvis kunna gå en långpronad idag med vovven om det kan hålla tätt uppifrån. Ikväll blir det linedance. Flört

Önskar er en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Toyan
0

God middag!

Tittar in och önskar er alla en härlig dag.

Nu ska jag iväg  till jobbet, blir hämtad av en arbetskamrat idag så det känns riktigt lyxigt att få åka bil i stället för bussen.Glad

Kram på er/ Sonja

OleaViola
0

Godmiddag på er alla här inne har nu hoppat över några dagar igen med att hälsa på er…………

Känner mig så förbaskat tröötttttttttttttttt.

men det går väl över tror jag kan inte riktigt koppla av på nätterna när tankarna flyger i väg åt alla möjliga hål och kanter. Nä tror jag ska inta rygg läge i soffan ett tag.

Må gott alla och ta hand om er………….

Cristine
0

Olea vi är redan i november månad, snart är det vår så du kan börja med dine planteringar.Flört

aggeelin
0

Godkväll… äntligen hemma efter en lång arbetsdag där jag sett solen genom fönstret, jag har suttit framför datorn i åtta timmar och varit superengagerad i det jag gjort. Sen ¨åkte jag och dansade-tränade och det är så roligt, efter dansen lite core-träning. Hem och äta och nu mår jag förträffligt. Ska försöka komma i säng i skaplig tid ikväl… försöka duger Glad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

OleaViola
0

# 19 Cristine Ja då börjar livs andrarna vakna igen tänk så läkande det är med planteringar i olika former bara att få sticka ner fingrarna i lite jord…………… underbart.

Cristine
0

Skrattande