Vitt eller mörkt bröd?
Jag äter alltid mörkt bröd helst det tyska svarta annars köper jag fröig. Men visst gillar jag någon gång emellanåt en nybakad frasig fralla eller en baguett, men det är sällan.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag äter både ljust och mörkt. Hembakt och köpt. Vi har ett bageri här som bakar så himla gott och en del lite annorlunda bröd.
Här är det också både och. Det beror vad brödet ska vara till. Och i princip allt är hembakt.
Olika former av grovt bröd, som kan vara ljusare och mörkare - de har olika smak och tuggmotstånd. Väljer aldrig själv att köpa ljust, blir bjuden på det ibland och har mycket svårt att få ner det. Ofta smaklöst… fick igår en underbart god förrätt som låg på vitt formbröd, under förrätten blev det segt.. fick inte ner det… fy sån jag är… 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Knäckebröd mest
Kram från knäckehäxan
I vissa länder får man mycket mat på bröd, det har jag svårt för. Det indiska vitlöksbrödet som man gör i stekpanna tycker jag är gott när man äter det till lite starkare mat.
Jag äter också mycket hårdbröd.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det ska va mörkt bröd. Det brödsort jag äter är oftast ganska grovt men inte det riktigt mörka. Bäst för magen och nyttigast.
Jag bara ÄLSKAR snoddas med vallmofrön på…
/Maria
Här blir det oftast mörktbröd, men ibland kan jag köpa även vitt men det är sällan det.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Äter både och. Men det blir mest ljust hembakat bröd.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.