God Morgon 4/10.
Godmorgon Chik och alla ni som ännu sover 
Oooops
vilken monster man, är han din leksak 

önskar er en härlig söndag
God mogon alla 
chik och jag önskade varandra en god morgon redan kl 07.00 *ler*. Förstår varför hon lät så ovanligt pigg, hon hade denna man i sin byrålåda *gapskratt* .
/kram Spanaren
Godmorgon chik och nillanb,
det är visst bara vi som vaknat ännu! Det var verkligen en MAN chik, vart får du allt ifrån…
Hos mej regnar det idag, men vatten är ju nyttigt! Då kan man fråga sej, om vatten är så nyttigt varför undviker vi det då, med gummistövlar, paraplyer och regnkappa…
Godmorgon alla Ni andra också, och ha en bra söndag!
Sisa.
God morgon!
Ohh fy tusan
!
Jag tar hellre en tjockis med hängbuk.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Vaknade upp för ett tag sedan efter helt underbara drömmar. Jag känner mig som en ny människa idag. Drömmarna var så kärleksfulla och trygga så jag hade kunnat ligga kvar en bra stund till 
Här blåser det ordentligt idag, men regnet har avtagit under natten och nu tittar solen fram så smått.
Vilka hemska bilder ni valt idag Chik och Cristine 
Önskar er en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina

Godmorgon.
Läskiga typer du har i byrålådan.
Här regnar det så inte ens hunden villl gå ut.
God förmiddag!
Vilka män ni har fått tag i Chik o Cristine 
Ännu en dag med blåst så det knakar i hela huset. Blir till att vara inomhus idag också. Men timmes promenaden med hunden måste göras någon gång under dagen oavsett väder. Sen blir det buggkurs mellan kl. 18-20 ikväll.
Vila och sköt om er alla denna söndag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godkväll…
Jag har varit på yoga och sen ätit upp resterna av en smaskig äpplepaj med nötter, gryn och en massa annat gott. Nu sitter jag vid datorn i sällskap med katterna, ni skulle se dem just nu hur de tvättar varandra och ser gulliga ut.
Ha en skön kväll alla
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godkväll på er.
Hugga vilka gubbar ni fått tag på 
i dag har jag legat lågt och försökt att ta det lugnt då bihålorna har börjat bråka igen och värker ganska ordentligt. Jag hoppas att det har lättat tills i morgon - det brukar tack och lov gå fort med medicinen.
ha en skön söndagskväll allihop 
Gokväll!
Idag får man "hålla i hatten". Oj vad det blåser. Vinterjackan har åkt fram, men det ska visst avta lite till i morgon om man ska tro väderleksprognosen.
Kvällen ska tillbringas i soffan med en kopp varm choklad och en bra bok.
Ha en skön kväll allihop.
Zabelle
#11 ja det har blivit väldigt kallt på en gång. Svårt att hitta rätt kläder tycker jag. Ska vara varmt men inte för varmt…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Kväl i stugor o stugor..Cristine din gubbe vill inte visa sig…
Maggan!!Nässprej!!Hoppas jag att du har??
Sen så sitter jag o läser om allt som ni utövar o bara blir så trött..
.Själv så har jag haft lite middasgäster o så fick vi strömavbrott men maten fick stå på eftervärme, så vi kunde få middag..Varit på loppis o köpt böcker.Sen så får man la satsa på en liten Eka.För här regnar det så inibomben…
Så jag önskar er en trevlig fortsätning på kvällen.Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godkväll, och snart natt…
Hoppas ni haft en bra dag, trots dåligt väder och strömavbrott. Även jag har varit på loppis idag, sen ätit kanelbullar…
Ni har väl inte glömt, Kanelbullens Dag!
Natti, natti